جستجو

نمای داخلی با سنگ تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب

نمای داخلی با سنگ تراورتن عباس‌آباد یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای افرادی است که نمایی روشن در داخل ساختمان خود می‌خواهند. همان‌طور که در مقاله سنگ تراورتن عباس‌آباد اشاره کردیم این سنگ یکی از پرکاربردترین سنگ‌های نمای سفید ساختمانی است. اغلب این سنگ را به‌عنوان سنگ نمای خارجی می‌شناسند و اصولاً برای نمای خارجی استفاده می‌کنند؛ کمتر کسی می‌داند که تراورتن را برای نمای داخلی قابل‌استفاده است.

به‌خصوص سنگ تراورتن عباس‌آباد که به دلیل سفید و کرم بودن و با تلفیق با متریال‌هایی چون چوب، فلز، شیشه و… برای طراحی داخلی فوق‌العاده است و زیبایی منحصربه‌فردی به نمای داخلی شما می‌دهد. این تراورتن به دلیل رنگ روشنی و خنثی که دارد قابل‌ترکیب با سایر سنگ‌ها است به همین دلیل بسیار قابل‌توجه مهندسین و معماران است.

تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس‌آباد را به دو صورت بوک مچ و فورمچ می‌توان در نمای داخلی استفاده کرد طرح‌های  بوک مچ و فورمچ به دلیل ایجاد طرح‌های خاص و زیبا در قسمت‌های مختلف ساختمان به کار برده می‌شوند.  استفاده از بوک مچ و فور مچ تراورتن  به زیبایی و جلوه ساختمان شما کمک می‌کند.  بهترین کاربردی که از این سنگ‌ها می‌توان داشت استفاده در فضاهای بزرگ است. زیرا در این گونه مکان‌ها امکان بیشتری برای به نمایش گذاشتن زیبایی منحصربه‌فرد این سنگ‌ها وجود دارد

کاربرد  سنگ تراورتن عباس‌آباد در نمای داخلی

  • دیوار و کف لابی هتل‌ها و تالارها
  • دیوار و کف سالن‌های پذیرایی
  • دیوار و کف راه‌پله‌های ساختمان‌های لوکس
  • ساخت فضاهای دکوراتیو
  • دیوار پشت تلویزیون
تراورتن عباس آباد
تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس‌آباد با تلفیق با چوب و فلز و اشیای طلایی‌رنگ زیبایی منحصربه‌فردی به نما و طراحی داخلی خانه شما می‌دهد که برای افرادی که دوست دارند طراحی داخلی خانه آنها خیلی ساده و در کنار سادگی شیک و خاص باشد با استفاده از این سنگ کرم و تلفیق آن با رنگ کرم  و طلایی و قهوه‌ای می‌توانند زیبایی منحصربه‌فردی  به خانه خود بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *