جستجو

بهترین سنگ برای نمای ویلا در شمال کشور

بهترین سنگ برای نمای ویلا در شمال کشور

فهرست مطالب

انتخاب بهترین سنگ نما، جهت ساخت نمای ویلا در مناطق شمال کشور، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در این مناطق به دلیل باران و طوفان فراوان، سنگ نما باید بسیار مقاوم باشد. بنابراین در آب و هوای مرطوب جهت ساخت نمای ویلا ها، باید از سنگ هایی که مقاومت بالایی دارند، استفاده کنیم. سازندگان حرفه ای و افرادی که به طور تخصصی مشغول به ساخت ویلا در شمال کشور هستند، از سنگ های تراورتن عباس آباد جهت ساخت نمای ساختمان های خود استفاده می کنند.

هوای سرد و باران فراوان باعث می شوند که سنگ ها چسبندگی و مقاومت خود را از دست بدهند. در نتیجه باید از سنگ هایی که بسیار مقاوم هستند، استفاده کرد. در این محتوا قصد داریم به ویژگی های بهترین سنگ نما جهت ساخت نمای ویلا ها در مناطق شمال کشور بپردازیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین سنگ نما در مناطق مرطوب

مقاومت بالا، مهمترین ویژگی سنگ نما در مناطق شمال کشور محسوب می شود. در نتیجه اگر می خواهیم نمای ساختمان ما در مناطق مرطوب از مقاومت بالایی برخوردار باشد، باید از سنگ های مرغوبی مانند سنگ تراورتن عباس آباد استفاده کنیم. برخی از مهمترین ویژگی های بهترین سنگ نما جهت ساخت نمای ساختمان در شمال کشور عبارت هستند از:

  • مقاومت در برابر رطوبت: با توجه به شرایط آب و هوایی شرجی و مرطوب در مناطق شمال کشور، سنگ نما باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد. بنابراین سنگی که تخلخل کمی دارد و مانع از جذب آب می شود، بهترین گزینه جهت ساخت نمای ویلا در شمال است.
  • مقاومت در برابر شرایط جوی: سنگ نما باید توانایی مقاومت در برابر شرایط جوی سخت مانند بارش ‌های شدید، برودت هوا و تغییرات دمایی را داشته باشد. در نتیجه سنگ هایی که دارای مقاومت مکانیکی قوی بوده و ثبات رنگی دارند، جهت ساخت نمای ویلا ها، گزینه ی مناسبی هستند. همچنین بهترین سنگ نما، سنگی است که بتوان از آن به عنوان عایق حرارتی استفاده کرد تا گرمای داخل ساختمان حفظ شود.
  • زیبایی و طرح سنگ: بهترین سنگ نما باید دارای ظاهری زیبا و جذاب باشد تا به زیبایی نمای ویلا، بیافزاید. همچنین جهت ساخت نمای ویلا ها، باید از سنگ هایی استفاده کنید که علاوه بر مقاومت عالی، با سبک ویلا همخوانی داشته باشند.
  • سهولت نصب و نگهداری: نصب و نگهداری آسان، از دیگر ویژگی های مهم سنگ نما، می باشند. بنابراین بهتر است در مناطق شمال کشور، از سنگ هایی جهت ساخت نمای ویلا استفاده کنید که دارای سطح صاف و یکنواخت هستند. این سنگ ها به راحتی تمیز می شوند و نیازی به تعمیرات مکرر نخواهند داشت.
بهترین سنگ نما

معرفی سنگ تراورتن برای نما در شمال کشور

سنگ تراورتن عباس آباد به عنوان بهترین سنگ نما برای ساخت ویلا در مناطق شمالی کشور شناخته می ‌شود. از این سنگ به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، جهت ساخت نما در شمال کشور، به وفور استفاده می کنند. بافت استخوانی و جنس فوق العاده عالی این سنگ، به نمای ویلا ظاهری زیبا و لوکس می‌ بخشد. همچنین، سنگ تراورتن عباس آباد، سطح براق و زیبایی دارد و تحت هیچ شرایطی جذابیت خود را از دست نمی ‌دهد. سنگ تراورتن عباس آباد به صورت طبیعی از معادن استخراج می شود و دارای سورت ‌های متنوعی است.

این سنگ با قابلیت تلفیق و ترکیب با هر نوع متریال دیگری، برای اجرای نما های مدرن بسیار مناسب می باشد. در عین حال، مقاومت، دوام، چسبندگی بالا، عدم جذب آب، زیبایی و صیقل پذیری از مهمترین ویژگی هایی هستند که باعث می شوند، سنگ تراورتن برای نما در مناطق شمالی کشور، بهترین گزینه محسوب گردد.

سنگ تراورتن عباس آباد

مهمترین نکات هنگام خرید بهترین سنگ جهت ساخت نما در مناطق شمال کشور

هنگام خرید بهترین سنگ جهت ساخت نما در مناطق شمالی کشور، باید به چند نکته مهم توجه کنید. نخستین نکته ای که باید به آن اهمیت دهید، کیفیت سنگ است. بنابراین باید از سنگ هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند، خرید کنید. همچنین انتخاب رنگ و طرح سنگ به شدت اهمیت دارد. انتخاب رنگ و طرحی که با سبک و سلیقه شما و همچنین با محیط ویلا سازگاری داشته باشد، بسیار مهم است.

 همچنین بررسی کنید که آیا سنگی که قصد خرید آن را دارید، در برابر بارش شدید، از مقاومت بالایی برخوردار است یا خیر. از دیگر نکات مهم هنگام خرید بهترین سنگ نما، قیمت سنگ می باشد. بنابراین بهتر است از مراکزی که به طور تخصصی به تولید و فروش سنگ می پردازند، خرید خود را انجام دهید. خرید سنگ نما از کارخانه باعث می شود که شما بتوانید بهترین و مقاوم ترین سنگ ها را با قیمت مناسب تهیه کنید.

قیمت بهترین سنگ های نما

قیمت بهترین سنگ نما به پارامتر های گوناگونی بستگی دارد. یکی از مهمترین عواملی که تاثیر بسزایی جهت تعیین قیمت نهایی سنگ های نما خواهد داشت، مقاومت و میزان چسبندگی سنگ می باشد. همچنین نوع سنگ، کیفیت سنگ، میزان تخلخل، طرح و رنگ سنگ از دیگر عواملی هستند که می توانند بر قیمت نهایی سنگ، تاثیر بگذارند. به طور مثال، سنگ های روشن نسبت به برخی از سنگ های تیره، قیمت بیشتری خواهند داشت، زیرا اغلب طراحان حرفه ای جهت جذابیت بیشتر نمای ساختمان خود، از سنگ های روشن به خصوص سنگ سفید، استفاده می کنند.

اگر می خواهید جهت ساخت نمای ویلای ساختمان های خود، از سنگ های تراورتن عباس آباد اصل که از بهترین کیفیت و مقاومت برخوردار می باشند، استفاده کنید، بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. صنایع سنگ ایران مهر، یکی از بزرگ ترین مراکزی است که به صورت تخصصی به تولید انواع سنگ های تراورتن اصل می پردازد. بنابراین با خیالی آسوده و راحت می توانید به این مرکز معتبر مراجعه کرده و از میان انواع سنگ های تراورتن، متناسب با سلیقه و سبک ویلای خود، به خرید سنگ نما بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *