جستجو

بهترین سنگ تراورتن عباس‌ آباد در اصفهان

بهترین سنگ تراورتن عباس‌آباد در اصفهان

فهرست مطالب

سنگ تراورتن عباس‌آباد از جمله مصالح پرمصرف و پرکاربرد در صنعت ساخت‌وساز محسوب می‌شود. تولید تخصصی سنگ عباس‌آباد در بهترین کیفیت صورت‌گرفته و این سنگ بیشتر در نمای برج‌های مسکونی و تجاری به کار می‌رود. بهترین سنگ نما در جهان و ایران هم اکنون سنگ تراورتن عباس‌آباد در اصفهان است. مشخصات سنگ تراورتن عباس‌آباد شامل چسبندگی بسیار زیاد و ساب‌پذیری بالا سبب محبوبیت آن شده است. 

سنگ تراورتن عباس‌آباد چه نوع سنگی است؟

انواع سنگ تراورتن در اصفهان در رنگ‌های روشن و تیره در دو مدل بدون موج و موج‌دار برای نمای اکثر ساختمان‌ها تولید شده و در دسته سنگ‌های لوکس قرار می‌گیرند. با خرید سنگ نما از کارخانه‌های اصفهان می‌توانید آنها را در نمای داخلی و خارجی آپارتمان خود نصب کرده و از زیبایی و جلوه آنها لذت ببرید. 

مقاومت بسیار زیاد این سنگ‌ها سبب افزایش خرید سنگ تراورتن در اصفهان شده است. سنگ ایران‌مهر همواره در انواع متعدد برای نما ساختمان‌ها، بهترین محصول را ارائه داده و تنوع رنگ آن بالا است. 

سنگ مناسب مناطق شرجی و مرطوب

مشخصات سنگ تراورتن عباس‌آباد چیست؟

سنگ تراورتن تولید شده در اصفهان در طرح‌های متنوع با مقاومت بسیار زیاد عرضه شده و صیقل‌پذیری آن بسیار زیاد است. این سنگ ویژه عباس‌آباد به دلیل عایق بودن در مقابل صدا و گرما برای نماهای ساختمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد. ملات از جمله سیمان در سوراخ‌های ریز سطوح سنگ تراورتن نفوذ پیدا کرده و این سبب می‌شود تا سنگ‌های تراورتن بر روی دیوار چسبندگی بسیار زیادی باشند‌. ‌ انواع سنگ تراورتن در کشورمان ایران جزو باکیفیت‌ترین و پرکاربردترین مصالح برای استفاده در نمای اکثر ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. 

از سنگ تراورتن درجه یک عباس‌آباد می‌توانید در مناطق گرم و خشک، مرطوب و سردسیر به‌راحتی در نمای ساختمان‌ها استفاده کنید؛ زیرا در برابر شرایط نامساعد هیچ مشکلی در آنها ایجاد نمی‌شود. تم رنگی سطوح سنگ تراورتن عباس‌آباد به‌مرورزمان از بین نرفته و هرگز دچار شوره نمی‌شود. مشخصه بارز سنگ مرغوب تراورتن در واقع ثبات رنگ آن است، بنابراین با خیال راحت می‌توانید در هر منطقه‌ای از سنگ‌های تراورتن در نمای ساختمان استفاده کنید. ظاهر فوق‌العاده زیبای سنگ‌های تراورتن هرگز تغییر نکرده و رنگ‌پریدگی نیز در آنها دیده نخواهد شد. ‌

تخلخل سطوح سنگ‌های تراورتن بسیار پایین بوده و مصالح متراکمی محسوب می‌شوند. انواع سنگ تراورتن به دلیل سطوح درخشان و براق برای نمای خارجی آپارتمان‌های تجاری و مسکونی مورداستفاده قرار می‌گیرند و جلوه جذابی را در آنها ایجاد خواهند کرد. 

برش با ابزارهای گوناگون در کارخانه‌های تولید سنگ، موجب ترک‌خوردگی ورشکستگی سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد نمی‌شود؛ زیرا آنها برش‌پذیری و ابزارآوری بسیار خوبی دارند. 

تراورتن عباس آباد

قیمت انواع سنگ تراورتن پرکاربرد عباس‌آباد در رنگهای متنوع

فاکتورهای گوناگونی از جمله سورت سنگ، ضخامت سنگ، قد سنگ و کیفیت فراوری بر روی قیمت آن تأثیر بسیار زیادی می‌گذارند. اگر سطوح سنگ تراورتن عباس‌آباد دارای هاله و رگه‌های بسیار کمی باشد، در گروه سنگ‌های سوپر و ممتاز قرار گرفته و گران‌تر خواهد بود. 

درصورتی‌که ارتفاع سنگ تراورتن از لحاظ طولی بیشتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت؛ زیرا در هنگام نصب در نمای ساختمان برای آنها به بندکشی بسیار کمتری احتیاج است. 

ویژگیهای بارز انواع سنگ تراورتن عباس‌آباد

  • رنگ روشن
  • چسبندگی فوق‌العاده زیاد با ملات سیمان
  • تخلخل به‌اندازه کافی
  • تنوع بسیار زیاد در سورت‌بندی
  • ساب‌پذیری بسیار زیاد و کیفیت بالا
  • سطوح صیقلی
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش و کشش
  • مقاومت فوق‌العاده بالا در برابر عوامل نامساعد آب‌وهوایی
  • جذب رطوبت پایین
  • بافت بسیار مستحکم و استخوانی 

تمام ویژگی‌های نام‌برده‌شده سبب می‌شود تا بیشتر افراد برای نمای ساختمان‌های خود از سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد به دلیل جذابیت و دوام بالا استفاده کنند. 

113-تراورتن-عباس-آباد-صنایع-سنگ-ایران-مهر

چرا در اکثر پروژه ها از سنگ تراورتن عباس‌آباد استفاده میشود؟

تمامی معماران و پیمانکاران برای طراحی نمای خارجی و داخلی ساختمان‌ها، سنگ لوکس و بادوام تراورتن عباس‌آباد را انتخاب خواهند کرد. این مصالح تولید شده در اصفهان بهترین سنگ نما و مصالح ساختمانی برای پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شوند. بافت یک‌دست، آرامش‌بخش، صیقلی و زیبای سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد سبب استفاده گسترده آنها در پروژه‌های مختلف شده است. 

سنگ تراورتن عباس‌آباد نمای هر آپارتمان و برجی را بسیار باشکوه و زیبا خواهد کرد. در میان سنگ‌های ساختمانی، بهترین انتخاب هوشمندانه سنگ تراورتن عباس‌آباد است. 

اکثر معماران به دلیل ظاهر فوق‌العاده جذاب و زیبایی سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد آنها را انتخاب می‌کنند. نمای داخلی و خارجی ساختمان با استفاده از سنگ تراورتن موردنظر جلوه خاص پیدا کرده و بسیار لوکس می‌شود. رنگ روشن انواع سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد به نمای برج مسکونی و تجاری اصالت و شکوه بسیار زیادی می‌بخشد. 

کاربردهای بی‌نظیر سنگ تراورتن عباس‌آباد

زنگ تراورتن مرغوب عباس‌آباد به دلیل مشخصه‌های بسیار خوبی که دارد مورداستفاده در اکثر ساختمان‌ها قرار گرفته و کاربردهای آن فراوان است. از جمله کاربردهای بسیار مهم سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد در موارد زیر توضیح داده شده است که عبارت‌اند از:

  •  در نمای خارجی و اصلی ساختمان‌ها

جهت لوکس کردن ساختمان‌ها از مصالح پرکاربرد سنگ تراورتن استفاده شده تا جلایی خاص در نمای ساختمان ایجاد گردد. 

  • دیوارهای داخلی در ساختمان

سنگ تراورتن عباس‌آباد برای زیبایی محیط داخلی آپارتمان نیز استفاده شده و بسیار فضا را باشکوه و لاکچری می‌سازد. 

  • تولید مصنوعات سنگی

امروزه مجسمه‌ها، گلدان‌ها، آب‌نماها و سایر مصنوعات سنگی را از سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد می‌سازند؛ زیرا باکیفیت، زیبا و بادوام هستند. 

سخن پایانی

ویژگی‌های مناسب و نقاط قوت فراوان انواع سنگ تراورتن عباس‌آباد موجب استفاده فراوان آنها در صنعت ساختمان‌سازی و پروژه‌های معماری شده سنگ تراورتن عباس‌آباد با رگه‌های جذاب و روشن و کیفیت بی‌نظیر در نمای اکثر برج‌ها مورداستفاده قرار گرفته و در مقابل شرایط اقلیمی سخت نیز مقاوم است. 

در زمان خرید سنگ‌های تراورتن مرغوب عباس‌آباد حتماً به کیفیت سنگ، سالم‌بودن سطوح آن توجه داشته باشید تا بدون ترک، ناهمواری، رنگ‌پریدگی و شکستگی باشد. امروزه در صنعت ساختمان سازی از این سنگ محبوب تراورتن عباس‌آباد در اکثر نماهای ساختمان استفاده می‌شود و این سنگ رضایت مشتریان را به طور کامل کسب کرده است. 

توجه داشته باشید که سنگ عباس آباد را از کارخانه معتبر و مجهز تهیه کنید زیرا روند استخراج و فراوری این سنگ در ماندگاری و کیفیت آن تأثیر گذار است. صنایع سنگ ایران مهر با سالها تجربه و به کارگیری کادر مجرب و دستگاه های به‌روز همواره در تلاش بوده تا ضمن تولید انبوه دسته های مختلف تراورتن عباس آباد، کیفیت را حفظ کرده و رضایت مشتری را اولویت کار خود قرار دهد. 

برای آشنایی بیشتر با مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر صفحات مجازی ما را با آدرس های زیر دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *