جستجو

سنگ تراورتن عباس آباد بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت

سنگ تراورتن عباس آباد بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت

فهرست مطالب

سنگ‌ تراورتن یک سنگ‌ رسوبی است که از انباشته شدن املاح در چشمه‌ های آب گرم به دست می آید. به دلیل وجود گاز در چشمه ‌های آب گرم، در بافت این سنگ ها حفره‌ هایی وجود دارد که سنگ تراورتن را به بهترین و پرطرفدارترین سنگ برای نمای ساختمان‌ تبدیل کرده است. این حفره‌ ها سنگ تراورتن را به خوبی به ملات می چسباند. همچنین، وزن سنگ تراورتن کمتر از سنگ گرانیت و سنگ مرمریت می باشد و برای نما مناسب تر است.

این سنگ عایق بسیار خوبی در مقابل صوت و حرارت می باشد و از هدر رفتن انرژی ساختمان تا حد زيادی جلوگیری می کند. سنگ تراورتن دارای طرح و رنگ های متنوعی است که در پروژه های مختلف با در نظر گرفتن سبک معماری، میزان بودجه و سلیقه مالک مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی سنگ تراورتن یک انتخاب جذاب و عالی برای استفاده در نما و داخل ساختمان‌ است. در این مطلب درباره بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های منحصر به فرد سنگ های تراورتن عباس آباد اصل
سنگ تراورتن بهترین سنگ برای نمای ساختمان

سنگ تراورتن عباس آباد بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت

در بین سنگ های تراورتن، سنگ تراورتن عباس آباد یکی از بهترین، پرطرفدارترین و زیباترین سنگ‌ های ساختمانی محسوب می شود. به طوری که این سنگ به عنوان بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت شناخته می شود. سنگ تراورتن عباس آباد در سورت‌ ها و انواع گوناگون به بازار عرضه می شود. این سنگ به دلیل داشتن ویژگی ‌های کاربردی و جذاب، طرفداران بسیار زیادی در بین طراحان و پیمانکاران دارد.

در صورتی که قصد نماکاری ساختمان خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما انواع سنگ‌ تراورتن عباس آباد و سورت های آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا مناسب ‌ترین سنگ برای ساختمان خود را پیدا کنید.

مزیت های استفاده از سنگ تراورتن عباس‌ آباد

سنگ تراورتن عباس ‌آباد، متخلخل و پر منفذ می باشد که این ویژگی مانع سر خوردن افراد و اجسام بر روی آن می شود. به همین علت این سنگ در قسمت های مختلف سازه ها و ساختمان ها از جمله کفپوش استفاده می شود. سطح سنگ عباس آباد که قرار است در نما استفاده شود، صیقل داده شده و کلیه خلل ها و سوراخ های آن به خوبی پر می‌شود تا جلوه ای زیبا و یکدست داشته باشد.

پر کردن خلل و فرج ها سبب شده تا این سنگ در برابر عوامل جوی و آب و هوای مختلف و نفوذ آب و رطوبت کاملا مقاوم باشد و باعث استحکام بیشتر ساختمان شود. سنگ تراورتن عباس آباد یکی از مشهورترین، مرغوب ترین، با استحکام ترین و پرطرفدارترین سنگ های تراورتن و بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت می باشد. در زیر سورت های مختلف سنگ تراورتن عباس آباد آورده شده است:

سنگ تراورتن عباس آباد
بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت

موارد کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد برای استفاده در کلیه قسمت های ساختمان مناسب است. اما، این‌ سنگ نیز مانند سایر سنگ های تراورتن معمولا برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زیر به مهم ترین موارد استفاده و کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد اشاره شده است:

  • محوطه‌ سازی‌ های داخل و خارج ساختمان
  • پارکینگ ساختمان های لوکس
  • سالن ‌های انتظار
  • لابی ساختمان ها
  • لابی هتل ها
  • سنگ فرش
  • کف ساختمان ها
  • دیوارهای داخلی
  • دیوارهای خارج ساختمان
  • ساخت صراحی ‌ها
  • ساخت ستون و سرستون ‌ها
  • ساخت مجسمه
  • ساخت آبنما ها
  • سرویس ‌های بهداشتی

اطراف استخرها

سنگ تراورتن عباس آباد، به دلیل تنوع و زیبایی بسیار زیادی که دارد در نماهای رومی نیز استفاده می شود و به این نماها شکوه و جلوه خاصی می بخشد. بنابراین، در صورتی که به دنبال یک سنگ مرغوب و با کیفیت برای ساختمان خود هستید، سنگ تراورتن عباس آباد بدون شک بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت است.

عوامل موثر بر قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

عوامل بسیاری زیادی می توانند بر قیمت این سنگ با ارزش موثر باشند. در زیر مهم ترین عوامل موثر بر قیمت سنگ تراورتن آورده شده است:

خرید سنگ تراورتن عباس آباد با بهترین قیمت
سنگ تراورتن عباس آباد بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت

رنگ‌ های پرطرفدار سنگ

سنگ تراورتن عباس ‌آباد دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است. به طوری که دست طراحان و معماران را باز کرده است. هر فرد بر اساس بودجه ای که برای ساخت ساختمان خود در نظر گرفته است و بر اساس سلیقه خود می تواند، یکی از انواع مختلف این سنگ مرغوب را برای نما و قسمت های داخلی ساختمان خود استفاده نماید.

این ویژگی سنگ تراورتن عباس آباد در کنار داشتن ثبات رنگی آن،‌ سبب شده است که از این سنگ مرغوب و زیبا در هر فضا و با هر تم رنگی استفاده شود. رنگ سنگ تراورتن بر قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد. به طوری که قیمت رنگ های پرطرفدار مانند سفید، سفید عاجی و کاراملی نسبت به سایر رنگ های این سنگ بالاتر است.

همینطور، رنگ ‌های خاص این سنگ مانند شکلاتی،‌ کرم، ‌طلایی و رنگ عسلی نیز بسیار پرفروش می باشند. به طور کلی هر چه رنگ سنگ تراورتن روشن ‌تر باشد، طرفداران بیشتری دارد و دارای قیمت بالاتری نیز است.

کیفیت سنگ تراورتن

سنگ تراورتن عباس آباد دارای کیفیت های مختلفی می باشد و بر اساس کیفیت خود سورت‌ بندی می‌ شود.

در واقع، سنگ‌ تراورتن پس از برش خوردن بر اساس موارد زیر دسته بندی می شود:

  • درصد ناخالصی
  • درصد تخلخل
  • سلامت فیزیکی

مکانیزم فرآوری سنگ

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت سنگ تراورتن تاثیرگذار می باشد، مکانیزم فرآوری سنگ است که در زیر به این موارد اشاره شده است:

  • نوع ماشین برش
  • ماشین پولیش
  • روش پرداخت روی سطح
  • مواد مورد استفاده مانند رزین و اپوکسی
بهترین سنگ برای نماهای ساختمان های شمال کشور چیست؟

دوری یا نزدیکی محل خرید سنگ از معدن

به این دلیل که هر چه مسافت محل خرید سنگ تراورتن از معدن آن بیشتر باشد، باعث افزایش مخارج حمل و نقل سنگ خواهد شد و قیمت تمام شده سنگ بیشتر می ‌شود. در مورد سنگ تراورتن عباس آباد نیز هر چه فاصله محل خرید از معدن این سنگ با ارزش بیشتر باشد، قیمت تمام شده آن بیشتر خواهد بود. اما، به طور کلی سنگ تراورتن عباس آباد بهترین کیفیت سنگ تراورتن با مناسب ترین قیمت است که طرفداران بسیاری زیادی در میان سازندگان ساختمان و سایر سازه ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *