جستجو
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

تراورتن عباس آباد تاسلو K

سنگ تراورتن عباس آباد تاسلو K از پرکاربرد ترین و پرفروش ترین سنگ های تراورتن در بازار ایران است. معدن سنگ تراورتن در استان مرکزی قرار دارد. این سنگ در رنگ ها و طرح های مختلف مشاهده می شود و به دو روش موج دار و بدون موج برش می خورد. هرچه سنگ‌ روشن‌تر باشد دارای املاح کمتری است و کیفیت بالاتری دارد و به همین دلیل است که سنگ عباس آباد تاسلو با رنگ روشن و رگه های کمی که دارد جزو سنگ های سوپر لوکس به شمار می‌آید.

تراورتن عباس آباد تاسلو K

کد: 102

یکی دیگر از ویژگی های سنگ عباس آباد مقاومت بالای آن در برابر تغییرات آب و هوایی است. ماهیت شیمیایی و فیزیکی سنگ عباس آباد به صورتی است که تابش آفتاب آن ها را داغ نمی کند. این ویژگی باعث شده است که از این سنگ ها در مناطق مرکزی و جنوبی به صورت خیلی زیادی استفاده شود. رنگ روشن و یکدست این سنگ آن را به انتخابی مناسب برای نماهای کلاسیک خصوصا نمای رومی تبدیل کرده است. دسته سنگ تاسلو در مجموعه سنگ ایران مهر با چهار سورت A، H، K و M قابل سفارش است.

دانلود تکسچر

با ارسال فایل سه بعدی خود، سنگ مورد نظرتان را روی نمای ساختمان خود ببینید

آیا میدانستید که با ارسال فایل سه بعدی به همراه عکس ساختمانتان، شما هم می‌توانید سنگ مورد نظرتان را پیش از خرید و اجرا روی ساختمانتان ببینید؛ تا با اطمینان خاطر بیشتری سنگ نمای ساختمانتان را انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  کلیک کنید.
تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد تاسلو K

جذب پایین آب

مقاومت شوک حرارتی

استحکام بالا

مقاوم در برابر لکه

ویدیوها

مشاهده‌ی دسته‌ی تراورتن تاسلو در یک نگاه

برای مشاهده‌ی سایر ویدیوها کلیک کنید

تراورتن عباس آباد

اجازه دهید به شما کمک کنیم

کارشناسان ما آماده‌ی راهنمایی و پاسخگویی به شما هستند؛ کافی‌ست با ما در تماس باشید