جستجو
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

تراورتن عباس آباد تاسلو H

سنگ تراورتن عباس آباد تاسلو H از مطرح ترین سنگ های سفید دنیا است. دلیل انتخاب نام تاسلو برای این سنگ سفیدی برف مانند آن است. در زبان اسکیموها برفی که آهسته می بارد را تاسلو می گویند. این سنگ بجز روشن بودن ویژگی های دیگری هم دارد که آن را به سنگ سوپر لوکس تبدیل کرده مقاومت بسیار عالی و ساب پذیر خوب آن موجب شده تا سنگ تراورتن تاسلو را سنگ لوکسی بدانیم.

تراورتن عباس آباد تاسلو H

کد: ۱۱۳

اگر میخواهید نمایی روشن و عاری از رگه و هاله داشته باشید بهترین انتخاب تراورتن تاسلو است. این دسته سنگ که در چهار سورت A، H، K و M تولید شده انتخاب و خرید را راحت تر کرده و شما متناسب با بودجه خود میتوانید سورت مورد نظرتان تهیه کنید. این سنگ، در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت مانند باران‌های اسیدی، سرما و گرما مقاوم بوده و تغییری در ظاهر، بافت و رنگ سنگ پدیدار نمی‌گردد. داشتن نمایی با دوام بالا علاوه بر زیبایی، تا چندین سال خیال شما را از بازسازی نما راحت می کند.

دانلود تکسچر

با ارسال فایل سه بعدی خود، سنگ مورد نظرتان را روی نمای ساختمان خود ببینید

آیا میدانستید که با ارسال فایل سه بعدی به همراه عکس ساختمانتان، شما هم می‌توانید سنگ مورد نظرتان را پیش از خرید و اجرا روی ساختمانتان ببینید؛ تا با اطمینان خاطر بیشتری سنگ نمای ساختمانتان را انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  کلیک کنید.
تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد تاسلو H

جذب پایین آب

مقاومت شوک حرارتی

استحکام بالا

مقاوم در برابر لکه

ویدیوها

مشاهده‌ی دسته‌ی تراورتن تاسلو در یک نگاه

برای مشاهده‌ی سایر ویدیوها کلیک کنید

تراورتن عباس آباد

اجازه دهید به شما کمک کنیم

کارشناسان ما آماده‌ی راهنمایی و پاسخگویی به شما هستند؛ کافی‌ست با ما در تماس باشید