جستجو

خرید سنگ تراورتن موج کبریتی عباس آباد اصفهان

خرید سنگ تراورتن موج کبریتی عباس آباد اصفهان

فهرست مطالب

امروزه سنگ‌ها جز آن دسته از مصالح ساختمانی به شمار می‌روند که کاربردهای گسترده‌ای در صنعت ساختمان‌سازی دارند. از آن جایی که کشور ایران دارای معادن مختلفی است، سنگ‌های زیادی نیز در معادن آن تولید شده و مورد مصرف قرار می‌گیرد. هر یک از انواع این سنگ‌ها از مشخصات و کاربردهای خاصی برخوردار هستند. سنگ تراورتن عباس‌آباد یکی از انواع سنگ‌هایی است که این روزها در انواع مختلفی تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود.

ازآنجایی‌که این محصول تنوع بی‌نظیری را به خود اختصاص داده، قیمت سنگ تراورتن نیز متفاوت است. یکی از انواع سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد که طرفداران زیادی به جهت کیفیت بالا و زیبایی زیاد دارد،  سنگ تراورتن موج کبریتی است. اگر شما قصد خرید سنگ تراورتن موج کبریتی عباس‌آباد اصفهان را دارید، پس در این مقاله به طور کامل با ما همراه باشید. در این مقاله علاوه بر اینکه آشنایی با بهترین سنگ نما  پیدا خواهید کرد با کاربردها و قیمت آن نیز آشنا خواهید شد.

سنگ تراورتن موج کبریتی عباس‌آباد اصفهان

سنگ تراورتن موج کبریتی عباس‌آباد اصفهان یکی از بهترین انواع سنگ‌هایی است که این روزها برای خارج از ساختمان و داخل از ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 امروزه این نوع سنگ‌ها جزو بهترین سنگ نما شناخته شده و مورد مصرف قرار می‌گیرند. همین موضوع باعث شده، این روزها افراد زیادی به دنبال خرید سنگ تراورتن عباس‌آباد دانوب باشند.

لازم است بدانید که سنگ‌های تراورتن دارای رنگ‌های روشنی هستند و بیشتر در رنگ سفید و کرم و به‌صورت شفاف فراوری شده و در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرند.

هرچه این نوع سنگ‌ها شفافیت بیشتری داشته باشند، زیبایی آن‌ها بیشتر شده و گران‌قیمت‌تر نیز خواهند بود. شما می‌توانید این نوع از سنگ‌ها را در دو مدل موج‌دار و بدون موج تهیه کنید و از آن بهره ببرید.

 تنوع سنگ تراورتن عباس‌آباد بسیار بالا است. همین موضوع باعث شده، افراد با سلایق مختلف بتوانند نمونه‌ای از این سنگ‌ها را برای ساختمان خود  تهیه کنند.

تراورتن عباس آباد

خواص سنگ تراورتن عباس‌آباد دانوب

قطعاً برایتان جالب است بدانید که سنگ تراورتن عباس‌آباد دانوب نیز دارای خواص بی‌نظیری است. از خواصی که این سنگ نما تراورتن زیبا به خود اختصاص داده است، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سنگ تراورتن موج کبریتی عباس‌آباد اصفهان به جهت اینکه حفره‌های بسیار زیادی دارد، خاصیت عایق صوتی و حرارتی نیز داشته و از عبور صدا و حرارت جلوگیری می‌کند.
  • این سنگ‌ها تخلخل زیادی دارند، در نتیجه در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان داده و جز مقاوم‌ترین انواع سنگ‌ها شناخته می‌شوند.
  • این نوع سنگ‌ها قادر هستند به دو شکل موج‌دار و بدون موج‌برش داده شوند.
  • بهترین سنگ نما تراورتن دارای حفره‌هایی بوده که لازم است در هنگام فراوری، سطح آن را برای مقاوم‌سازی بیشتر پر کنند.
  • لازم است بدانید که وجود حفره‌ها از وجه مثبت این نوع سنگ‌ها به شمار می‌رود، چرا که در هنگام نصب به‌راحتی به جهت وجود این حفره‌ها نصب شده و ماندگاری بالایی دارد.

کاربردهای سنگ عباس‌آباد

نباید کاربرد تراورتن عباس‌آباد دانوب را نادیده بگیرید، چرا که همین کاربردهای آن باعث پرفروش‌تر شدن این سنگ شده است. از کاربردهای سنگ عباس‌آباد که بر روی قیمت و خرید آن نیز تأثیر زیادی دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهم‌ترین کاربردهای سنگ عباس‌آباد استفاده در نمای ساختمان است. بسیاری از افراد برای نمای ساختمان‌های خود از این نوع سنگ استفاده می‌کنند و زیبایی ساختمان خود را چند برابر خواهند کرد.
  • کاربردهای سنگ عباس‌آباد را در فضای داخلی ساختمان‌ها نادیده نگیرید، چرا که در بخش‌های مختلفی از ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • برای کف و دیواره‌های پارکینگ‌ها نیز از سنگ تراورتن موج کبریتی عباس‌آباد اصفهان استفاده می‌کنند.
  • سنگ نما تراورتن به جهت تنوع رنگ و نقشی که دارد، برای فضای داخلی دفاتر کار نیز استفاده می‌شود.
  • از این نوع سنگ‌ها برای ساخت انواع راه‌پله نیز استفاده می‌کند.
تراورتن عباس آباد

قیمت سنگ تراورتن

قیمت سنگ تراورتن نیز مانند هر محصول دیگری متأثر از عوامل گوناگونی است. از عواملی که این روزها بر روی قیمت سنگ تراورتن تأثیر می‌گذارد، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نوع، رنگ و نقش سنگ:

سنگ‌های تراورتن انواع مختلفی دارند. برای نمونه سنگ تراورتن موج کبریتی نسبت به سنگ‌های معمولی قیمت بیشتری دارد یا رنگ و نقش این سنگ‌ها هر چقدر روشن‌تر و شفاف‌تر باشد، قیمت آن نیز گران‌تر خواهد بود.

  • قطر، ابعاد و اندازه:

سنگ‌ها بر اساس قطر، ابعاد و اندازه نیز قیمت‌گذاری می‌شوند. قیمت سنگ تراورتن زمانی که قطر،  ابعاد و اندازه آن بیشتر باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

  • شکل ظاهری:

بهترین سنگ نما آن دسته از سنگ‌هایی هستند که هاله‌ها و موج‌ها یک اندازه داشته و  شفافیت کل سنگ یک‌دست است. در این صورت سنگ تراورتن قیمت بیشتری خواهد داشت.

خرید بهترین سنگ نما از ایران‌مهر

اگر به دنبال خرید سنگ تراورتن موج کبریتی عباس‌آباد اصفهان هستید، اطلاعاتی که در این مقاله گفته شد برایتان مفید بوده است. در حال حاضر مراکز زیادی برای خرید بهترین سنگ نما در ایران وجود دارند که شما می‌توانید از این مراکز اقدام به خرید این نوع سنگ‌ها کنید.

اما یکی از مراکز و شرکت‌هایی که این روزها توانسته،  این سنگ را با قیمتی مناسب، کاربردهای بی‌شمار و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان قرار دهد، شرکت ایران‌مهر است.

 این شرکت سابقه طولانی در این زمینه داشته و تا به امروز توانست رضایت خاطر  درصد بالایی از کاربران خود را جلب کند و مصالح ساختمانی با کیفیتی را در اختیار متقاضیان خود قرار دهد.

اگر شما نیز قصد خرید سنگ نما تراورتن را دارید، می‌توانید برای استعلام قیمت  با کارشناسان مجموعه ایران‌مهر ارتباط بگیرید یا اگر دچار سؤال یا ابهامی شده‌اید  از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

شما عزیزان می‌توانید با افزایش اطلاعات خود درباره سنگ تراورتن موج کبریتی عباس آباد و مراکز تولید تخصصی این سنگ خریدی اقتصادی و مطمئن را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *