جستجو

سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

فهرست مطالب

از انواع سنگ تراورتن عباس آباد در صنعت ساخت‌وساز استفاده‌های فراوان می‌شود. سنگ مرغوب تراورتن، مقاوم‌ترین سنگ نما به شمار می‌رود. سنگ نمای سفید تراورتن عباس آباد در پروژه‌های معماری و ساختمان‌سازی به دلیل کیفیت بالا و شکل ظاهری متنوع مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سنگ‌های تراورتن بی موج عباس آباد یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمانی هستند، در تم رنگی سفید و کرم بیشترین کاربرد را به همراه دارند. مهندسین ساختمان جهت ایجاد نمای مجلل و شیک در قسمت داخلی و خارجی آپارتمان از سنگ عباس آباد بی موج تراورتن استفاده می‌کنند. خرید سنگ از کارخانه در بهترین کیفیت، نیازمند اطلاعاتی بوده که در این مطلب ارائه می‌شود.

سنگ بی موج تراورتن عباس آباد چیست؟

این نوع سنگ بدون موج و هاله تراورتن عباس آباد، با تنوع رنگی فوق‌العاده زیبا در صنعت ساخت‌وساز پرمصرف بوده و مورد استقبال قرار گرفته است. سنگ‌های باکیفیت و مرغوب تراورتن جهت استفاده در نمای ساختمان، شهرت جهانی دارند. 

سنگ عباس آباد بی موج تراورتن، با هاله‌ها و رگه‌های بسیار کم در سورت‌بندی‌های متنوع، رنگ سفید و روشن برای نصب در قسمت داخلی و خارجی برج‌های تجاری، اداری و مسکونی مورداستفاده قرار می‌گیرد. 

آماده‌سازی سنگ‌های تراورتن به دو شکل بی موج و موج‌دار به روش‌های کاربردی چرمی و صیقلی در کارخانه‌های تولیدی انجام می‌شود. سنگ‌های بی موج تراورتن عباس آباد دارای سطوح فوق‌العاده شفاف و صیقلی هستند، سنگ محبوب پیمانکاران محسوب شده و در ساختمان‌های لوکس استفاده می‌شوند. 

ویژگی‌های سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

ملات در سنگ‌های تراورتن جذب بسیار زیادی دارد. به همین خاطر چسبندگی این مصالح در نمای خارجی و داخلی ساختمان فوق‌العاده زیاد است. سنگ مرغوب تراورتن عباس آباد از عمر طولانی و دوام بسیار زیادی برخوردار بوده و کیفیت آن موردتوجه همگان قرار گرفته است. 

سنگ‌های تراورتن عباس آباد در مقابل هرگونه تغییرات دما مثل گرما یا سرمای شدید، مقاومت بسیار زیادی دارند.  سنگ نمای تراورتن عباس آباد در برابر باران‌های اسیدی صدمه ندیده و رنگ آن تغییری نمی‌کند.  سنگ فوق‌العاده باکیفیت تراورتن در مدل بی موج عباس آباد، در مقابل دما و صدا عایق بسیار خوبی است. 

خرید عمده و متراژ بالای سنگ تراورتن عباس آباد

کاربردهای فراوان سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

معمولاً به شکل طولی در نمای اصلی اکثر آپارتمان‌های مسکونی و تجاری، از سنگ عباس آباد بی موج استفاده می‌شود. سنگ تراورتن عباس آباد برای نمای خارجی و داخلی اکثر ساختمان‌ها بهترین انتخاب به شمار می‌رود. بهترین سنگ تراورتن نما، سنگ مرغوب عباس آباد است، بعد از نصب این سنگ می‌توانید یک دستی و زیبایی بنا را شاهد باشید. 

فراوری سنگ تراورتن عباس آباد در مدل بی موج با روش‌های تخصصی در کارخانه انجام شده و در ابعاد متنوع برش داده شده‌اند. سنگ باکیفیت بالا، سنگ‌های تراورتن هستند که در بیشتر پروژه‌های عمرانی مورداستفاده ویژه قرار می‌گیرند.

ایجاد کف‌پوش ساختمان و محوطه آن با استفاده از سنگ تراورتن عباس آباد امکان‌پذیر است.  همچنین این نوع سنگ زیبا و مستحکم عباس آباد در ایجاد انواع دکوراسیون‌های داخلی کاربرد فراوان دارد.

در نمای ساختمان‌های مدرن و کلاسیک از سنگ تراورتن عباس آباد استفاده فراوان می‌شود. علاوه‌برآن این سنگ ویژه تراورتن در ایجاد دیوارهای موجود در پارکینگ، حیاط و محیط داخلی آپارتمان مورداستفاده قرار می‌گیرد. ساخت سنگ پله و نرده‌های سنگی با استفاده از سنگ‌های عباس آباد بی موج امکان‌پذیر بوده و کیفیت بی‌نظیری دارند.

قیمت خرید سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد بی موج بر اساس پارامترهایی از جمله ابعاد، میزان رنگ، نوع برش و درجه تیرگی یا روشنی تعیین می‌شود. سنگ‌های خاص و پرکاربرد تراورتن عباس آباد در بازار با قیمت‌های متنوع و کیفیت‌های گوناگون عرضه شده‌اند و نیاز مشتریان را در صنعت ساختمانی برطرف می‌سازند.

معمولاً سنگ‌های تراورتن عباس آباد که سطوحی با رنگ واضح‌تر و سفیدتر دارند، نسبت به سنگ‌های تیره تراورتن گران‌تر هستند. علاوه‌برآن ضخامت نهایی سنگ تراورتن تأثیر زیادی بر قیمت آن داشته، به‌طورکلی سنگ‌های ضخیم تراورتن عباس آباد قیمت بیشتری دارند. سنگ‌های یکدست تراورتن عباس آباد یا انواع بی موج آن به نسبت سایر سنگ‌های تراورتن، قیمت بیشتری برای مشتریان داشته و باکیفیت‌تر هستند. 

مزیت‌های استفاده از سنگ‌های بی‌موج تراورتن عباس آباد

تعدادی از مزیت‌های سنگ‌های مرغوب و باکیفیت تراورتن عباس آباد در موارد زیر بیان شده که عبارت‌اند از:

  • رنگ سنگ بی موج تراورتن، کاملاً طبیعی و ثابت است. 
  • این مدل سنگ تراورتن در مقابل بارش‌ها و سرمای فصل زمستان بسیار مقاوم و مستحکم است.
  • قابلیت ابزارزنی سنگ تراورتن و ساب‌پذیری فوق‌العاده بالای آن از مزیت‌های منحصربه‌فرد این سنگ محسوب می‌شود. 
  • سنگ تراورتن درجه یک عباس آباد بی موج در مقابل نور خورشید هیچ تغییر رنگی نداشته و رنگ‌پریدگی در آن ایجاد نمی‌شود. 
  • سنگ مرغوب تراورتن عباس آباد در برابر سایش فوق‌العاده مقاوم بوده و تغییری در بافت آن ایجاد نمی‌شود. 
سنگ تراورتن عباس آباد

فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

فاکتورهایی از جمله تنوع رنگی، تنوع طرح، ساختار متراکم، کیفیت سنگ، مشخصه‌های سنگ، میزان یکنواختی سطوح سنگ، طول و عرض آن، ضخامت، میزان مقاومت در برابر تغییرات دما بر قیمت سنگ‌های تراورتن عباس آباد تأثیر زیادی دارند. 

معدن استخراج سنگ، ظرفیت تراکمی سنگ، کیفیت برش، ضخامت سنگ، هاله‌های موجود بر روی سطوح سنگ و اندازه آن از جمله پارامترهای مهم و تأثیرگذار در قیمت این مصالح ساختمانی هستند. 

کلام پایانی

برای ایجاد دیوار حیاط، راه‌پله‌ها، دکوراسیون داخلی، دیوارهای پارکینگ، نمای خارجی و نمای ورودی درب تمامی آسانسورها می‌توان از تراورتن بی‌موج عباس آباد استفاده کرد.  به‌طورکلی سنگ‌های تراورتن عباس آباد در مدل‌های موج‌دار، بدون موج، فورمچ، طولی، اسلب و بوک مچ برش داده شده و مزیت‌های زیادی برای ساختمان‌سازی دارند. 

ویژگی‌های منحصربه‌فرد سنگ‌های بی‌نظیر عباس آباد تراورتن سبب کاربرد فراوان آنها در ساختمان‌سازی شده و اکثر افراد برای نمای ساختمان خود از این مصالح استفاده خواهند کرد.  سنگ بدون موج تراورتن عباس آباد در مقایسه با مدل‌های هاله‌دار و موج‌دار، زیبایی و شفافیت بیشتری داشته و به همین خاطر بهترین سنگ تراورتن نما محسوب می‌شود. 

برای آشنایی بیشتر با مجموعه ایران‌مهر و کسب اطلاعات بیشتر صفحات مجازی ما را با آدرس های زیر دنبال کنید:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *