جستجو

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد سفید

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد سفید

فهرست مطالب

سنگ تراورتن عباس آباد سفید جزو آن دسته از مصالح ساختمانی است که ارزش خرید بالایی را به خود اختصاص داده است. تنوع این سنگ ‌ها از نظر رنگ بسیار متنوع بوده که درصد بالایی از این سنگ‌ ها رنگ‌ هایی چون کرم و سفید دارند. هرچه سنگ تراورتن عباس آباد رنگ سفیدتر و شفاف‌تری داشته باشد ارزش خرید آن بیشتر بوده و قیمت آن نیز با افزایش روبه‌رو خواهد شد.

با وجود اینکه نرخ ارز دائما در حال نوسان و افزایش است اما مجموعه ایران مهر قیمت سنگ تراورتن سفید خود را ثابت نگه داشته است. برای اینکه از قیمت سنگ تراورتن سفید مطلع شوید، لازم است که با شماره ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۳۰ تماس بگیرید.

کارشناسان ما به شما کمک می ‌کنند تا در کنار اطلاع از قیمت سنگ تراورتن سفید، اگر سوال یا ابهامی  داشتید، بتوانید آن را برطرف سازید.

البته برای آشنایی و شناخت بیشتر سنگ عباس آباد ما در ادامه این مقاله به بررسی مشخصات تراورتن عباس آباد سفید، نحوه نگهداری سنگ سفید نما و کاربرد سنگ تراورتن می پردازیم تا انتخابی مطمئن و درست داشته باشید؛ ادامه این مقاله می ‌تواند برایتان مفید باشد.

مشخصات تراورتن عباس آباد سفید

این سنگ رنگ سفید بسیار جذابی دارد که برای نمای ساختمان فوق العاده جذاب و زیبا است. سفیدی این نوع سنگ به نمای ساختمان شما شکوه دیگری می ‌بخشد و باعث زیباتر شدن ساختمانتان خواهد شد.

 سنگ تراورتن جزو آن دسته از سنگ‌ های گران قیمتی محسوب می شود که دارای طرح‌ ها و ترکیبات رنگی مخصوصی است  که به طراحان اجازه می ‌دهد در انواع پروژه‌ های معماری خاص خود از آن استفاده کنند.

یکی از مشخصات اصلی که سنگ نما سفید تراورتن دارد، وجود حفره‌ های ریز و درشت بر روی سطح آن است. وجود همین حفره ‌های ریز باعث می ‌شود که چسبندگی ملات در این سنگ بسیار بالا باشد. همین مورد باعث شده است که تراورتن جزو بهترین سنگ نما برای ساختمان‌ ها محسوب شود.

شاید بسیاری از افراد فکر کنند که سنگ نما سفید عباس آباد به جهت رنگی که دارد برای نما مناسب نیست، اما باید بگوییم که این تصور کاملاً اشتباه است‌.

سنگ عباس آباد یکی از بهترین انواع سنگ سفید ساختمان محسوب می ‌شود که مقاومت بالایی نسبت به تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی دارد. بنابراین شما می ‌توانید سنگ سفید نما رومی و دیگر انواع سنگ عباس آباد را برای نمای ساختمان در تمامی مناطق مختلف کشور استفاده کنید.

مشخصه‌ی دیگری که شاید کمتر کسی به آن توجه کند، عایق حرارت و عایق صدا در این نوع سنگ ‌ها است. بافتی که سنگ سفید ساختمان تراورتن عباس آباد دارد دارای خلل‌ و فرج ‌های زیادی است. همین مورد باعث خاصیت عایق بندی این نوع سنگ عباس آباد شده است.

تراورتن عباس آباد

نحوه نگهداری سنگ سفید نما

یکی از ویژگی ‌هایی که سنگ عباس آباد با کیفیت دارد این مورد بوده که نگهداری این نوع سنگ نماها بسیار آسان است. قطعاً همه افراد دوست دارند سنگ نمایی که انتخاب می ‌کنند تا طولانی مدت زیبایی اولیه خود را حفظ کند و همیشه زیبا و جذاب باقی بماند‌.

لازم است بدانید که نگهداری سنگ سفید نما بسیار ساده و آسان بوده که نیاز به مراقبت خاصی ندارد.‌ شما در هنگام استفاده از این نوع سنگ سفید نما تنها باید توجه کنید که بر روی این نوع سنگ تراورتن عباس آباد سفید مواد اسیدی ریخته نشود. همچنین نباید برای تمیز کردن این سنگ‌ها از برس های زبر استفاده کنید، چرا که برس های زبر می تواند باعث ایجاد خط بر روی سنگ تراورتن شود.  

کاربرد سنگ نما سفید عباس آباد

همانطور که گفتیم سنگ سفید نما رومی که جزو سنگ عباس آباد به شمار می ‌رود، ارزش بالایی دارد. از این رو کاربرد هایی که این نوع سنگ به خود اختصاص داده، بسیار زیاد است. اما مهم‌ ترین کاربرد سنگ عباس آباد با کیفیت برای فضای نما ساختمان‌ ها است. این نوع سنگ‌ ها شکل ظاهری خاصی دارند و زمانی که در نمای ساختمان از آن‌ ها استفاده شود، زیبایی زیادی را به ساختمان شما خواهند بخشید. البته کاربرد این سنگ سفید نما به همین مورد خلاصه نخواهد شد و در موارد زیر نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

از سه کاربرد اصلی سنگ سفید نما رومی می‌ توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نمای اصلی و بیرونی ساختمان
  • دیواره های داخلی ساختمان
  • تولید مصنوعات سنگی
بهترین مرکز فروش سنگ عباس آباد

بدون شک شما عزیزان با انتخاب سنگ تراورتن عباس آباد سفید برای نما ساختمان ‌ها به عنوان یک معمار هوشمند شناخته خواهید شد. دلیل آن، این است که این نوع سنگ‌ ها بافت بسیار زیبا و رنگ بسیار خاصی دارند، همچنین کیفیت بالایی داشته و می ‌توان از آن ‌ها در طولانی مدت استفاده نمود.

قطعاً اولین چیزی که در ساختمان‌ ها به چشم می‌ خورد نمای ساختمان است. البته این روز ها مدل‌ های متنوعی از سنگ تراورتن عباس آباد وارد بازار فروش شده است. برای اینکه شما بتوانید بهترین و با کیفیت ‌ترین سنگ عباس آباد را تهیه کنید، لازم است از کارخانه‌ ها و مراکز معتبر در این حوزه اقدام نمایید.

شما نمی ‌توانید برای تهیه و خرید این نوع سنگ به هر مرکزی اعتماد کنید، چرا که احتمال اینکه یک محصول بی‌کیفیت را خریداری کنید، بسیار زیاد است. اگر نمی ‌دانید که باید از کدام یک از مراکز برای خرید بهترین سنگ نما تراورتن اقدام کنید، پیشنهاد ما به شما این است که نگاهی به محصولات کارخانه سنگ ایران مهر بیندازید.

افتخار مجموعه سنگ ایران مهر این است که یکی از مراکز معتبر تولید تخصصی سنگ تراورتن عباس آباد در ایران به شمار می رود و همواره سعی نموده، سنگ تراورتن را با کیفیت بالا، شکل ظاهری زیبا و جنسی عالی فرآوری کند و در اختیار متقاضیان خود قرار دهد.

برای تماشای نمونه کار های کارخانه ایران مهر می ‌توانید وارد تورمجازی ایران مهر شوید.

در نهایت اگر ابهام یا سوالی در مورد کیفیت، قیمت و نحوه خرید این محصول داشتید با شماره ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۳۰ تماس حاصل فرمایید تا بتوانید یک خرید به صرفه، اقتصادی و با کیفیت را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *