جستجو

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

فهرست مطالب

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲ با حضور ۷۲۰ شرکت کننده داخلی و خارجی و بازدید بیش از ۷۰ هزار بازدید کننده یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و تجاری کشور به شمار می‌رود. نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲، به عنوان یکی از نمایشگاه‌های معروف خاورمیانه، محلی خواهد بود که در آن صنایع و متخصصان صنعت ساختمان، متناسب با نیاز و تقاضای بازار، سمت و سوی فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را مشخص می‌کنند؛ لازم به ذکر است که صنایع سنگ ایران مهر یکی از شرکت کنندگان در حوزه‌ی سنگ ساختمانی در نمایشگاه صنعت ساختمان است. این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه حوزه صنعت ساختمان در ایران است که هر ساله برگزار می‌شود و میزبان کشورهایی چون اتریش، اسپانیا، ایتالیا، چین، چک، آلمان، هلند و هنگ کنگ است.

نمایشگاه صنعت ساختمان

شرکت کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

تیزر صنایع سنگ ایران مهر در نمایشگاه ساختمان تهران

حضور صنایع سنگ ایران مهر در نمایشگاه صنعت ساختمان

صنایع سنگ ایران مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، سالن میلاد پذیرای مراجعین و علاقه‌مندان صنعت ساختمان، خصوصا صنعت سنگ و مصالح بود. حضور مجموعه به جهت معرفی محصول پرطرفدار صنعت ساختمان، سنگ تراورتن عباس آباد و تنوع سورت‌های این سنگ در سنگبری ایران مهر بود.

مجموعه صنایع سنگ ایران مهر با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تولید و فراوری سنگ تراورتن عباس آباد در سورت‌های متنوع و با به‌کارگیری نیروی مجرب با در اختیار داشتن به‌روزترین دستگاه‌ها همواره در تلاش بوده تا محصولی با کیفیت به دست مشتریان عزیز برساند.

گالری نمایشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *