جستجو

صنایع سنگ ایران مهر در هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ

هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ

فهرست مطالب

هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اراک، لرستان و اردبيل و همچنین نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهای ترکیه، پرتغال، کره‌جنوبی و پاویون کشورهای چین و ایتالیا برگزار می شود.

این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که طیف وسیعی از فعالین مرتبط با صنعت سنگ در آن مشارکت کرده و معدن داران با ارائه سنگ های کوپ، کارخانجات سنگ های ساختمانی، ماشين آلات استخراج، ماشين آلات فرآوری سنگ، ابزار و تجهيزات تخصصی معادن و کارخانجات سنگ به ارائه خدمات و دستاوردهای خود می پردازند.

با وجود این که ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ  های تزئینی و نما در سراسر جهان است و ظرفیت بالایی در  این صنعت دارد اما هنوز نتوانسته ایم سهم مناسبی در تجارت جهانی سنگ پیدا کنیم. این در حالی است که ذخایر غنی و مرغوب سنگ ایران، زمینه لازم برای داشتن جایگاه مناسب در بازار جهانی سنگ را در دسترس قرار داده است. بین المللی سازی در صنعت سنگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چراکه صنعت سنگ کشور همچون صنایع دیگر دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی است و توجه و سرمایه گذاری در این زمینه می تواند به تنوع صادراتی ایران کمک چشمگیری کند و نمایشگاه به یقین ابزار مهمی در مسیر بین المللی سازی است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ

در این میان اصفهان همواره به عنوان یکی از اصیل ترین و مهم ترین مراکز تولید و فراوری سنگ در کشور شناخته شده است. نمایشگاه سنگ این استان از اهمیت ملی و بین المللی برخوردار است و همواره مورد استقبال تولیدکنندگان و تجار داخلی و خارجی قرار گرفته است. اصفهان حدود ۵۰ درصد سنگ کشور را تامین می کند؛ بنابراین به جرئت می توان آن را قطب و پایتخت بازار سنگ کشور دانست.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از یکم لغایت چهارم آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت برگزار می شود و همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

حضور صنایع سنگ ایران مهر در هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ

صنایع سنگ ایران مهر تولید کننده تخصصی سنگ تراورتن عباس آباد نیز مانند سال های گذشته پذیرای حضور علاقه‌مندان به صنعت سنگ و ساختمان است. جهت بازدید از غرفه ایران مهر به سالن B، غرفه A7 مراجعه کنید.

نقشه نمایشگاه و مسیر رسیدن به غرفه صنایع سنگ ایران مهر

نقشه نمایشگاه و مسیر رسیدن به غرفه صنایع سنگ ایران مهر

نقشه نمایشگاه و مسیر رسیدن به غرفه صنایع سنگ ایران مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *