جستجو

۴ دلیل مهم استفاده از انواع سنگ عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم

تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب

در سال های اخیر سبک طراحی دکوراسیون و نمای ساختمان ها متفاوت از گذشته شده است. استفاده از سنگ های طبیعی، چوب و بسیاری از متریال های دیگر، می تواند زیبایی ساختمان های شما را چندین برابر کند. سنگ عباس آباد یکی از بهترین سنگ هایی است که می تواند برای نمای خارجی مورد استفاده قرار گیرد. انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم، به راحتی در برابر آب و هوای گرم از خود مقاومت خوبی نشان می دهند و در عین حال زیبایی فوق العاده ای نیز خواهند داشت. در صورتی که برای خرید تراورتن عباس آباد شک و تردید دارید، این مقاله را بخوانید تا با انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم آشنا شوید.

تراورتن عباس آباد

انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم

سنگ تراورتن، جزء سنگ های تولید شده در کشور ایران است. این سنگ ها با رنگ بندی روشن و رگه های جذاب طراحی شده اند. اگرچه ممکن است طرح هر یک از رگه های موجود در این سنگ ها، متفاوت باشد؛ اما همین تنوع دلیلی برای محبوبیت این سنگ ها برای نماسازی نیز شده است. به طوری که در حال حاضر در بسیاری از ساختمان های لوکس، از سنگ های تراورتن براق عباس آباد استفاده می شود.

در اینکه بهترین سنگ نما، سنگ عباس آباد است شکی نیست. اما آیا امکان استفاده از این سنگ ها در آب و هوای گرم نیز وجود دارد؟ خوشبختانه سنگ های تراورتن عباس آباد می توانند به خوبی دماهای بالا و آفتاب را تحمل کنند. از این رو می توان از انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم استفاده کرد.

تراورتن عباس آباد

دلایل استفاده از سنگ عباس آباد برای آب و هوای گرم

در سال های اخیر تقاضای مردم برای خرید انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم بسیار افزایش پیدا کرده است. به طوری که در اکثر ساختمان های جدید و لوکس جنوب کشور، از این سنگ استفاده می شود. کیفیت بالای این سنگ ها، رنگ بندی جذاب آن ها و همچنین خصوصیات منحصر به فرد آن ها دلایل برای محبوبیت کلی این محصولات هستند. اما برای اینکه دلیل محبوبیت این سنگ های نما را در محیط های گرم و آفتابی بدانید، با ما همراه باشید.

۱. دارای رنگ روشن

سنگ های عباس آباد دارای رنگ بندی روشن هستند و ظاهر جذابی را به ساختمان می دهند. همانطور که می دانید رنگ های تیره می توانند گرمای بیشتری را جذب کنند. ولی رنگ های روشن با بازتاب نور، از جذب گرما جلوگیری می کنند و باعث خنک نگه داشتن فضا خواهند شد. از این رو اگر تراورتن سفید را برای نماسازی انتخاب کنید، دیگر دغدغه استفاده از این سنگ برای آب و هوای گرم را نخواهید داشت. سنگ های عباس آباد در رنگ بندی سفید و کرم به فروش می روند و همه آن ها دارای بستر رنگ روشن هستند.

۲. عدم داغ کردن سنگ عباس آباد در برابر نور خورشید

یکی دیگر از خصوصیات سنگ های عباس آباد که آن ها را به یکی از بهترین سنگ ها برای نماسازی تبدیل کرده است، عدم داغ کردن این سنگ ها در برابر نور خورشید است. برخی از سنگ های نما به راحتی در برابر نور خورشید داغ می کنند و این حرارت را به پشت دیوار نیز منتقل می کنند. اما ساختار سنگ تراورتن عباس آباد به گونه ای است که با این مشکل مواجه نمی شود.

۳. تغییر رنگ محدود در اثر تماس با نور خورشید

سنگ عباس آباد مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد. برخی از سنگ های نما، به راحتی در معرض خورشید تغییر رنگ می دهند و دیگر ظاهر جذابی نخواهند داشت. به همین خاطر در شهرهای جنوبی به سختی می توان ساختمان های جدید را با نمای جذاب پیدا کرد. خوشبختانه سنگ سفید نما عباس آباد، می تواند در برابر نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان دهد و بدون تغییر رنگ تا چندین سال کارایی داشته باشد.

۴. عایق حرارتی نسبتا خوب

یکی از ویژگی هایی که باعث شده انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم، مورد استفاده قرار گیرند؛ عایق حرارتی آن ها است. در واقع این سنگ ها به دلیل داشتن مقدار کمی تخلخل می توانند مانند یک عایق عمل کنند. از این رو از هدررفت انرژی از طریق این سنگ ها جلوگیری خواهد شد. با این حال این یک واقعیت این است که این سنگ ها عایق حرارتی بسیار عالی در شهرهای خیلی گرم نیستند و می توان با سایر روش های عایق سازی، آن ها را تقویت کرد.

دلایل استفاده از سنگ عباس آباد برای آب و هوای گرم
انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم

قیمت انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم

قیمت انواع سنگ تراورتن عباس آباد مناسب برای آب و هوای گرم وابسته به کیفیت این سنگ ها و ابعاد آن ها است. باید توجه داشت که قیمت سنگ های عباس آباد نسبت به برخی از سنگ های ساختمانی بالاتر است. به همین خاطر معمولا در ساختمان های لوکس و امروزی از این سنگ ها استفاده می شود.

شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت سنگ تراورتن عباس آباد جهت نصب در آب و هوای گرم، با کارشناسان فروش صنایع سنگ ایران مهر در ارتباط باشید. بهترین سنگ نما در حال حاضر این سنگ است که در رنگ بندی های روشن کرمی و سفید تولید می شود.

خرید انواع سنگ های عباس از صنایع سنگ ایران مهر

صنایع سنگ ایران مهر، تولید کننده انواع سنگ عباس آباد برای نماسازی ساختمان ها است. با کیفیت ترین سنگ نما سفید عباس آباد در این مجموعه تولید می شود. از این رو اگر برای مناطق حساسی مانند مناطق جنوبی کشور ایران با آب و هوای گرم، نیاز به خرید سنگ های طبیعی دارید؛ می توانید از محصولات موجود در سایت صنایع سنگ ایران مهر دیدن فرمایید. این سنگ ها می توانند در برابر تمامی شرایط آب و هوایی از جمله آب و هوای گرم و سرد از خود مقاومت بالایی نشان دهند. از این رو می توان فارغ از شرایط جوی از انواع این سنگ ها استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *