جستجو

قیمت و کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد سفید + خرید

قیمت و کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد سفید+ خرید

فهرست مطالب

تولید و فراوری سنگ تراورتن عباس‌آباد در طیف‌های رنگی گسترده از روشن تا تیره صورت می‌گیرد. سنگ تراورتن سفیدرنگ عباس‌آباد و سایر رنگ‌های آن در گروه سنگ‌های رسوبی قرار دارند. رنگ سفید سنگ تراورتن به معنای این است که رسوبات تشکیل‌دهنده این محصول دارای املاح معدنی بسیار کمی بوده‌اند. سنگ تراورتن عباس‌آباد سفید نسبت به سایر رنگ‌های آن قیمت بیشتری دارد. در مورد این سنگ مقاوم و باکیفیت تراورتن عباس‌آباد در این مطلب بهترین اطلاعات را در اختیار شما می‌گذاریم. 

سنگ تراورتن عباس‌آباد چه مشخصاتی دارد؟

از ویژگی‌های تراورتن عباس‌آباد می‌توان سبک‌وزن بودن و مقاومت بسیار زیاد آنها را نام برد. بهترین سنگ تراورتن سفید در نمای اکثر ساختمان‌های مسکونی و تجاری به‌عنوان سنگ نما استفاده شده و بسیار سنگ پرطرف‌دار و پرکاربردی است. انواع سنگ نما سفید تراورتن به دلیل چسبندگی فوق‌العاده زیاد به دیوار، برای نمای ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. 

سنگ زیبا و باکیفیت تراورتن عباس‌آباد از لحاظ کیفی در مقایسه با سایر سنگ‌ها در درجه بالایی قرار گرفته و به‌صورت ساده یا با طرح‌های منحصربه‌فرد عرضه می‌شود.  با خرید مستقیم از کارخانه می‌توانید نمونه‌های مرغوب و مستحکمی از سنگ تراورتن عباس‌آباد را تحویل گرفته و از آن نهایت استفاده را در ساختمان‌سازی و پروژه‌های مختلف داشته باشید.

انواع سنگ پرطرف‌دار تراورتن عباس‌آباد شامل سفید یک‌دست، موج کبریتی، سفید با هاله‌های کرم، موج‌دار، کرم بژ و کرم روشن است. برای تشخیص کیفیت سنگ تراورتن می‌توانید به میزان مقاومت و صاف بودن سطوح آن توجه داشته باشید، سنگ‌های باکیفیت تراورتن سطوح صافی داشته و بسیار مستحکم هستند. 

برای سنگ نمای ساختمان از سنگ جذاب و سفیدرنگ تراورتن عباس‌آباد استفاده می‌کنند که نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب کرده و بسیار زیبا است. جلای سطوح سنگ تراورتن و رنگ سفید روشن آن بسیار خیره‌کننده بوده و تمامی سلیقه‌ها را پوشش خواهد داد. 

سنگ تراورتن مرغوب عباس‌آباد میزان تخلخل استانداردی داشته و سطوح آن به طور کامل صیقل داده شده و در برابر باران‌های اسیدی نیز مقاوم هستند. به همین خاطر برای نمای برج‌های تجاری و مسکونی از سنگ تراورتن با بهترین مشخصه‌ها استفاده می‌شود. 

سنگ تراورتن برای نصب در دیوارهای خارجی و داخلی آپارتمان‌ها نیز مناسب است؛ زیرا در مقابل صدا و حرارت مانند عایق عمل می‌کند. نگهداری‌کردن و تمیز کردن سنگ‌های تراورتن سفید عباس‌آباد کار راحتی بوده و نمای داخلی را بسیار لوکس و شیک می‌کنند. سنگ بادوام و شفاف تراورتن عباس‌آباد در برابر شرایط اقلیمی نامساعد بسیار مستحکم بوده و تغییری نمی‌کند. 

عوامل مؤثر بر قیمت سنگ تراورتن عباس‌آباد

از سنگ تراورتن سفیدرنگ عباس‌آباد چه استفاده‌هایی میشود؟

سنگ‌های تراورتن مرغوب عباس‌آباد کاربردهای فراوانی در پروژه‌های معماری و ساخت‌وساز به همراه داشته‌اند، در موارد زیر تمامی کاربردهای سنگ تراورتن عباس‌آباد به طور کامل توضیح داده شده است:

  • در اکثر ساختمان‌ها برای پوشش نمای بیرونی و اصلی، از سنگ تراورتن عباس‌آباد استفاده می‌شود. 
  • برای زیبایی و طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان‌ها، سنگ تراورتن عباس‌آباد بسیار پرکاربرد است. 
  • نمای داخلی و فرعی آپارتمان‌ها با سنگ تراورتن عباس‌آباد زیباتر می‌شود.
  • می‌توان با سنگ مقاوم و فوق‌العاده زیبای تراورتن عباس‌آباد اکثر کف‌پوش‌ها و محوطه‌سازی‌های ساختمان‌ها را انجام داد. 

سنگ سفید تراورتن عباس‌آباد گرما و حرارت را به سمت خود جذب نکرده و به همین خاطر سطوح بسیار خنکی دارد؛ بنابراین برای کف‌پوش استخر و بسیاری از نماهای خارجی در ساختمان‌ها از این سنگ ویژه استفاده می‌شود. سطوح سنگ تراورتن عباس‌آباد غیرلغزنده بوده و آن را برای نصب در کف‌پوش استخر مناسب نموده است. 

با بهترین سنگ تراورتن سفید می‌توان طراحی‌های کاملاً لوکسی را در قسمت‌های داخلی و خارجی ساختمان‌ها ایجاد کرد. رنگ سنگ تراورتن عباس‌آباد بسیار بادوام بوده و به‌مرور هیچ تغییری در آن مشاهده نخواهد شد. 

قیمت سنگ پرکاربرد تراورتن عباس‌آباد

قیمت‌گذاری سنگ عباس‌آباد بر اساس پارامترهایی از جمله رنگ و طرح سنگ، ابعاد سنگ، ضخامت سنگ، نوع فراوری آن و متراژ سنگ تعیین می‌شود. قیمت سنگ تراورتن سفید بر اساس فاکتورهای زیر در کارخانه تولیدی مشخص خواهد شد که عبارتند از:

• رنگ و طرح سنگ

به‌طورکلی سنگ‌های تراورتن درجه یک عباس‌آباد که سطوح یک‌دست‌تر و روشن‌تری دارند، نسبت به سایر سنگ‌های تراورتن قیمت بیشتری خواهند داشت.

• ابعاد سنگ

سنگ‌های تراورتن در ابعاد بزرگ‌تر معمولاً نسبت به نمونه‌های کوچک‌تر قیمت بیشتری دارند. 

• ضخامت سنگ

سنگ نمای تراورتن با ضخامت حدودی ۲ میلی‌متر در کارخانه‌ها تولید و عرضه شده که سایز مستحکم و کاملاً استانداردی است. درصورتی‌که ضخامت این سنگ کمتر از ۲ میلی‌متر باشد، معمولاً قیمت کمتری دارد.

• نوع فراوری سنگ 

اگر تولید و فراوری سنگ تراورتن به همراه مواد اولیه همچون رزین وسایل تجهیزات انجام شود، به‌صورت مستقیم بر روی قیمت سنگ تراورتن عباس‌آباد تأثیر می‌گذارد. 

• متراژ سنگ

به‌طورکلی سورت‌بندی سنگ مرغوب تراورتن عباس‌آباد در تنوع بالا صورت‌گرفته و هر چقدر که متراژ سنگ بیشتر باشد، قیمت گران‌تری دارد. برای نمای خارجی اکثر ساختمان‌ها باید از سنگ تراورتن عباس‌آباد در مدل‌های ضخیم‌تر استفاده شود که در مقایسه با سایر سنگ‌ها گران‌تر است. سنگ ایران‌مهر همواره در تلاش بوده تا بهترین نوع سنگ تراورتن را در طیف رنگی گسترده برای مشتریان خود با مناسب‌ترین قیمت‌ها فراهم سازد. 

سنگ تراورتن عباس آباد سفید

سخن پایانی

امروزه مقاومت و زیبایی بسیار زیاد انواع سنگ‌های تراورتن عباس‌آباد موجب افزایش استفاده از آنها در پروژه‌های ساخت‌وساز شده است. برای طراحی دکوراسیون داخلی و به‌عنوان سنگ نما از سنگ‌های ویژه تراورتن بیشترین استفاده را دارند. بهترین نوع سنگ تراورتن عباس‌آباد از ضخامت، متراژ و رنگ روشن استاندارد برخوردار بوده و برای نصب در نمای داخلی و خارجی آپارتمان‌ها بهترین گزینه است. 

در زمان خرید سنگ تراورتن عباس‌آباد در مدل‌های مرغوب و باکیفیت، حتماً تمام ویژگی‌ها و مشخصه‌های ظاهری آن را در نظر گرفته و آن را به طور کامل بررسی کنید. این سنگ پرکاربرد تراورتن در مدل‌های باکیفیت دارای گواهی استاندارد بوده و در مقابل ضربه و فشارها هیچ شکستگی یا ترک‌خوردگی در آن ایجاد نمی‌شود. 

برای آشنایی بیشتر با مجموعه ایران‌مهر و کسب اطلاعات بیشتر صفحات مجازی ما را با آدرس های زیر دنبال کنید:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *