جستجو

سنگ نما سفید پرطرفدارترین سنگ نما

تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب

سنگ نما سفید جزو جذاب‌ترین سنگ‌ها برای نماسازی است. سنگ نما سفید زمانی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند که از معدن سنگ تراورتن عباس آباد استخراج شده باشد. از دیدگاه معماران و پیمانکاران ساختمانی نمای خارجی ساختمان نیز به اندازه دکوراسیون داخلی آن اهمیت دارد. بسیاری ممکن است در مواجهه با نمای خالی ساختمان از بازدید قسمت‌های داخلی آن منصرف شوند. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با سنگ نما سفید با سنگبری ایران مهر همراه شوید.

تراورتن عباس آباد

بهترین سنگ سفید برای نمای ساختمان

در طی سالیان اخیر سنگ‌های مختلفی جهت نماسازی استخراج و وارد بازار محصولات ساختمانی شده است. در این میان سنگ نما سفید جزو بهترین سنگ‌‎ها برای نما به شمار می‌‎آید. چرا که سنگ نما سفید همیشه مد روز بوده و برای تمامی زمان‌ها کاربرد دارد. با خرید سنگ نما سفید می‌توانید مطمئن شوید که نمای ساختمان همیشه مطابق با مد روز و سلیقه عموم خواهد بود.

چنانچه با صنعت ساختمان‌سازی آشنایی دارید، می‌دانید که سنگ‌های متنوعی تحت نام سنگ نما سفید معرفی می‌شوند. در این بین سنگ تراورتن عباس آباد جزو بهترین گزینه‌ها برای نماسازی مادام العمر است. با خرید سنگ تراورتن عباس آباد مطمئن خواهید بود که نمای ساختمان همیشه همان زیبایی اولیه را خواهد داشت.

سنگ تراورتن عباس آباد به رنگ سفید است. میزان براق بودن آن نیز به مقدار ساب سنگ بستگی دارد. هرچه کارگاه سنگبری پیشرفته‌تر باشد بهتر می‌تواند جلوه زیبای سنگ تراورتن عباس آباد را نمایان کند.

سنگ تراورتن عباس آباد قیمت بالایی دارد که این مورد گویای مزایای بسیار آن است. از مهم‌ترین مزایای سنگ تراورتن عباس آباد می‌توان به رنگ سفید زیبای آن اشاره کرد. رنگ سفید این سنگ با سایر سنگ‌هایی که به عنوان سنگ نما معرفی می‌شوند کاملا متفاوت است. رنگی که درون ساختار این سنگ نهفته است هر بیننده‌ای را به تعریف و تمجید وا خواهد داشت.

سنگ تراورتن سفید عباس آباد بهترین

چنانچه قصد خرید سنگ سفید براق برای نما دارید، باید حتما اطلاعات بیشتری در مورد انواع سنگ از جمله سنگ تراورتن داشته باشید. پیش از بررسی سنگ تراورتن نگاهی به ریشه این کلمه می‌اندازیم. لغت Travertine (تراورتن) یک واژه رومی است که به یک شهر باستانی در کشور ایتالیا اشاره دارد. به همین علت سنگ تراورتن را با نام سنگ نما رومی نیز می‌شناسند.

سنگ تراورتن عباس آباد جزو معروف‌ترین سنگ‌هایی است که برای نماسازی کاربرد دارد. این سنگ از معدن بزرگ عباس آباد واقع در شهرستان محلات استخراج می‌شود. این معدن جزو بزرگترین معادن کشور برای استخراج سنگ نمای تراورتن است. هر ساختمانی که در نمای آن در سنگ تراورتن عباس آباد استفاده شده باشد قطعا با قیمت بالایی به فروش خواهد رسید.

محلی که این معدن در آنجا قرار دارد تمامی شرایط لازم من جمله گرما، رطوبت و خاک مناسب برای تشکیل بافت یک سنگ با ساختار بسیار زیبا را فراهم کرده است. سنگ تراورتن عباس آباد  علاوه بر این که سفید است رگه‌های از خط‌های کرمی بسیار زیبا روی آن نیز وجود دارد.

تراورتن عباس آباد

چنانچه بخواهیم در مورد مزایای سنگ تراورتن عباس آباد حرف بزنیم به موارد زیر اشاره خواهیم کرد:

  • سنگ تراورتن سفید نما ظاهر بسیار جالبی در نمای ساختمان ایجاد می‌کند. این نمای زیبا نیز به دلیل بافت زیبای این سنگ و سمفونی ایجاد شده با رنگ سفید و کرم است.
  • این سنگ نسبت به سایر سنگ‌هایی که برای نماسازی استفاده می‌‎شود سبک‌تر است. این مهم نیز باعث می‌شود تا به راحتی روی دیوار قرار بگیرد.
  • به دلیل بافت سوراخ سوراخ سنگ تراورتن سفید نما، این سنگ چسبندگی بالایی دارد.
  • نگهداری و تمیزکاری این سنگ بسیار راحت است.

سنگ نما

سنگ‌هایی که به عنوان سنگ نما سفید یاد می‌شوند عموما سفید نیستند. از آنجایی که سنگ نما از طریق معدن به دست مصرف‌کننده می‌رسد نوعی سنگ رسوبی به شمار می‌آید. سنگ‌های رسوبی نیز لایه لایه هستند. رگه‌هایی که در سنگ نما سفید مشاهده می‌شوند نیز در طول زمان و بر اثر رسوب‌شدن خاک‌های مختلف به وجود آمده‌اند. تنوع سنگ نما سفید با توجه به محل استخراج آن متفاوت است. چرا که خاک آن محل باعث تولید سنگ نمای مورد نظر می‌شود. اگر بخواهیم لیستی از بهترین نوع سنگ نما سفید در جهان تهیه کنیم بی‌شک نام سنگ تراورتن عباس آباد در بین آنهاست.

سنگ نما سفید جلوه زیبایی دارد و درخشش خاصی در کل نما ایجاد می‌کند. ساختمان‌هایی که برای نماسازی آنها از سنگ نما سفید استفاده شده است نمایی به مانند کاخ دارند. سنگ نما سفید به خوبی می‌تواند با سایر اجزای ساختمان نیز هماهنگی جالبی ایجاد کند. برای مثال شما ویلایی فرض کنید که انواع مختلفی از درخت و گل دارد. تنها زمانی می‌توانیم ظاهری شیک در فضا ایجاد کنیم که نمای ساختمان با نمای سبز باغ هماهنگی داشته باشد.

سنگ نما سفید برای تمامی ساختمان‌ها من جمله خانه مسکونی، ویلا، آپارتمان و… کاربرد دارد. سنگ نما سفید یک انتخاب مطمئن برای هر مکانی است که نیازمند یک نماسازی هوشمند و عاقلانه است.

بهترین سنگ تراورتن عباس‌آباد در اصفهان

انواع سنگ تراورتن نما سفید

سنگ نما سفید انواع مختلفی دارد. انواع سنگ نما سفید با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. قیمتی که برای هر متر مربع سنگ نما سفید تعیین می‌شود بسته به محل استخراج، استحکام و رنگ آن متغیر است. در بین تمامی آنها سنگ تراورتن عباس آباد جزو بهترین و گران‌قیمت‌ترین آنهاست. چنانچه در پی شناسایی سنگ‌های ارزان‌تر هستید باقی موارد را نیز مورد بررسی قرار دهید. شرکت سنگبری ایران مهر، که جزو معتبرترین سنگبری های ایران است، سنگ تراورتن عباس آباد را ایده‌آل‌ترین گزینه ممکن برای نماسازی می‌داند.

این مجموعه خرید سنگ نما سفید عباس آباد را نوعی سرمایه‌گذاری ایمن و طولانی مدت می‌داند. نماسازی ساختمان با این سنگ باعث می‌شوند تا قیمت ملک تا حد بسیاری افزایش پیدا کند.

انواع سنگ تراورتن نما سفید بر اساس محل قرارگیری معدن عبارت است از:

  • سنگ نما سفید تراورتن عباس آباد
  • سنگ نما سفید دره بخاری
  • سنگ نما سفید ابیانه

توجه: در بین تمامی این معادن اعلاترین آنها متعلق به معدن عباس آباد است.

خرید و قیمت سنگ سفید برای نما (براق و مات)

قیمت سنگ سفید نما به مسائل بسیاری بستگی دارد. مهم‌ترین آنها نوع سنگ است. نوع سنگ نما مستقیما بر قیمت نهایی خریدتان تاثیر خواهد داشت. جهت اطلاع از قیمت روز سنگ سفید نما با مشاوران ما در سنگبری ایران مهر تماس بگیرید.

برای خرید از مجموعه ایران‌مهر و کسب اطلاعات بیشتر صفحات مجازی ما را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *