جستجو

بهترین سنگ برای نمای خانه چیست؟ + معرفی ۵ سنگ مناسب نما

بهترین سنگ برای نمای خانه چیست؟ + معرفی 5 سنگ مناسب نما

فهرست مطالب

یکی از پرکاربردترین مصالح برای نماسازی در ساختمان ها، سنگ نما است. سنگ نمای خانه باید بتواند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از جمله باران های اسیدی، برف، تابش آفتاب مستقیم و بسیاری از شرایط دیگر مقاومت خوبی از خود نشان دهد و علاوه بر این موارد زیبایی خانه را تامین کند. حساسیت انتخاب بهترین سنگ برای نمای خانه باعث شده تا برخی از افراد نتوانند سنگ مناسبی را برای خانه مسکونی خود انتخاب کنند و احتمالا این موضوع باعث می شود آن ها متحمل هزینه های زیادی شوند. در ادامه مقاله قصد داریم بهترین سنگ برای نمای خانه را به شما معرفی کنیم که در همه شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و بدون تغییر ظاهر تا چندین سال برای شما کارایی خواهد داشت. 

انواع سنگ برای نمای خانه

قبل از اینکه بخواهیم بهترین سنگ برای نمای خانه را به شما معرفی کنیم، باید سنگ هایی که در بازار به عنوان سنگ نما شناخته می شوند را لیست کنیم. در این صورت می توانید با توجه به مزایا و معایب سنگ های نما، مقاوم ترین سنگ نما را برای اجرای نمای رومی، کلاسیک و یا مدرن انتخاب کنید.

تراورتن عباس آباد
انواع سنگ برای نمای خانه

۱. سنگ تراورتن

در میان انواع سنگ های نما، سنگ تراورتن بهترین سنگ نما محسوب می شود. این سنگ یک نوع سنگ رسوبی با درصد تخلخل مناسب است که می تواند به راحتی روی دیوارها فیکس شود و زیبایی منحصر به فردی داشته باشد. این سنگ های لایه ای در سورت های متنوعی در بازار موجود هستند که از جمله بهترین آن ها، می توان به سنگ تراورتن عباس آباد اشاره کرد. سنگ تراورتن عباس آباد رنگ روشنی دارد و می تواند به عنوان سنگ نمای مدرن نیز شناخته شود.

۲. سنگ گرانیت

سنگ گرانیت در گروه سنگ های لوکس ساختمانی قرار می گیرد که فقط مختص استفاده در نما نیست. این سنگ جزء سنگ های آذرین بوده و در رنگ های متنوعی در بازار موجود است. بافت سنگ های گرانیت درشت است و این موضوع می تواند نصب آن ها را به عنوان یک سنگ نما سخت کند. با این حال این سنگ استحکام بالایی دارد و به دلیل مقاومت عالی در برابر رطوبت، می تواند در محیط های داخلی از جمله حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده شود. رنگ بندی سنگ های گرانیت بسیار متنوع است و می توان از آن به عنوان سنگ نمای کلاسیک نیز استفاده کرد.

۳. سنگ مرمر

سنگ مرمر در گروه سنگ های ساختمانی بسیار گران قیمت قرار می گیرد. این سنگ به دلیل قیمت بالا، معمولا به عنوان سنگ نما استفاده نمی شود؛ ولی برخی از ساختمان های لوکس نیز با این سنگ نماکاری می شوند. این سنگ نور را از خود عبور می دهد. مقاومت سنگ مرمر در برابر گازها و باران های اسیدی، آن را به یک سنگ متمایز تبدیل کرده است.

۴. سنگ سند استون

سنگ سند استون را می توان به عنوان سنگ نما شناخت. این سنگ طبیعی از ماسه و کانی های مختلف تولید می شود و ترکیبات آن شامل کربنات کلسیم، دولومیت و اکسید آهن می باشند. این سنگ در برابر هوازدگی مقاوم است؛ اما چسبندگی آن به ملات کم بوده و این موضوع یکی از معایب آن محسوب می شود.

۵. سنگ مرمریت

سنگ مرمریت سنگی متفاوت از سنگ مرمر بوده که می تواند با سنگ تراورتن عباس آباد رقابت کند. با این حال این سنگ دارای ساب براق است و استفاده از آن برای نماکاری چندان متداول نیست. به همین خاطر سنگ تراورتن به عنوان یک گزینه بهتر نسبت به سنگ مرمریت برای اجرای در نماهای ساختمانی شناخته می شود.

تراورتن عباس آباد

بهترین سنگ برای نمای خانه چیست؟

حال که با انواع سنگ نما برای خانه های مسکونی آشنا شدید، احتمالا این سوال برای شما مطرح شده که بهترین سنگ برای نمای خانه چیست؟ در میان انواع سنگ های نما مانند سرنگ مرمریت، گرانیت و مرمر، سنگ های باکیفیتی وجود دارند؛ اما نقاط ضعف و معایب آن ها برای استفاده به عنوان سنگ نما نیز کم نیست. به خصوص اینکه قیمت سنگ های طبیعی ذکر شده برای اجرا در نمای ساختمان ها بسیار بالا می باشد.

سنگ تراورتن، در گروه بهترین و مقاوم ترین سنگ های نما قرار می گیرد. این سنگ در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و به دلیل داشتن تخلخل، نصب این سنگ روی دیوارهای ساختمان و خانه های مسکونی به راحتی قابل انجام است. تنوع در رنگ بندی سنگ های تراورتن بالا است. ولی اگر به دنبال بهترین سنگ تراورتن هستید، ما به شما سنگ عباس آباد را پیشنهاد می کنیم.

سنگ تراورتن عباس آباد بهترین کیفیت را دارد و تراکم بالای آن، مقاومت این سنگ را در برابر باران و برف نیز افزایش داده است. این سنگ در برابر شکستگی و ترک خوردگی مقاومت بسیار بالایی داشته و می تواند تا سال ها بدون تغییر رنگ در خانه های مسکونی نمای جذابی داشته باشد. از این رو بهترین سنگ نمای ساختمان که در همه شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و با وجود مزایای متنوع، قیمت مناسبی نیز دارد؛ سنگ تراورتن عباس آباد است.

تراورتن عباس آباد

صنایع سنگ ایران مهر؛ تامین کننده سنگ تراورتن عباس آباد درجه یک

سنگ تراورتن عباس آباد با رنگ روشن و رگه های جذاب، می تواند به عنوان بهترین سنگ برای نمای خانه محسوب شود. این سنگ مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف دارد و می تواند در همه مناطق کشور ایران مورد استفاده قرار گیرد. به شرطی که بهترین سنگ عباس آباد را تهیه کنید.

صنایع سنگ عباس آباد یکی از تامین کنندگان برتر سنگ عباس آباد با بهترین کیفیت است. این مجموعه با داشتن سال ها تخصص در این زمینه، بهترین سنگ های عباس آباد را با درصد تراکم و جذابیت بالا تولید و به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو می توانید برای تهیه بهترین سنگ برای نمای خانه های مسکونی، به صنایع سنگ ایران مهر مراجعه کرده و سنگ سفید نمای عباس آباد را تهیه کنید.

سخن پایانی

هدف از ارائه این مقاله، توضیح در مورد بهترین سنگ برای نمای خانه بود. سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل داشتن همه ویژگی های مناسب سنگ نما، می تواند به عنوان بهترین سنگ نما شناخته شود. این سنگ رنگ روشنی داشته و به راحتی در هر شرایط آب و هوایی دوام می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *