جستجو

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا + ۴ عامل موثر روی آن

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا

فهرست مطالب

سنگ تراورتن عباس آباد، به دلیل داشتن خصوصیات بارز مانند چسبندگی بالا، درصد تخلخل پایین و ظاهر یکدست و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین سنگ های نما تبدیل شود. قیمت سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از سوالات رایجی است که از سوی مشتریان این سنگ پرسیده می شود. سنگ عباس آباد در سورت بندی های مختلفی به فروش می رود. همچنین عوامل زیادی می توانند روی قیمت سنگ تراورتن عباس آباد تاثیر بگذارند. بنابراین، اگر قصد اطلاع از قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا را دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا

سنگ عباس آباد در گروه سنگ های طبیعی قرار می گیرد که معمولا در عمق چشمه های آب گرم یافت می شود. این سنگ به دلیل داشتن ساختار باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه، به یکی از محبوب ترین سنگ های نماسازی در ایران تبدیل شده است. افرادی که به دنبال مقاوم ترین سنگ نما هستند، این سنگ را انتخاب می کنند. البته باید توجه داشت که سنگ تراورتن، دارای تنوع بالایی است و سنگ عباس آباد فقط یکی از انواع این سنگ ها است.

سنگ تراورتن عباس آباد که با نام سنگ سفید نما نیز شناخته می شود، به دلیل داشتن کیفیت بالا، قیمت بالاتری نیز نسبت به سنگ های تراورتن دیگر دارد. البته بسته به سورت بندی سنگ های تراورتن، قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا نیز می تواند تحت تاثیر عوامل زیادی مشخص شود. در ادامه مقاله بیشتر با عوامل موثر بر روی قیمت این سنگ ها آشنا می شویم.

عوامل تعیین کننده قیمت سنگ تراورتن
قیمت سنگ نما تراورتن عباس آباد

عوامل موثر بر روی قیمت سنگ های عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد جزء سنگ های طبیعی است که با استخراج از محیط های خاص بدست می آید و کیفیت بالایی دارد. این سنگ به دلیل داشتن کارایی عالی در ساختمان های مسکونی و تجاری، می تواند به عنوان بهترین سنگ نما در هر شرایط آب و هوایی شناخته شود. از این محدودیت های استفاده از سایر سنگ های تراورتن به عنوان سنگ نما، در این سنگ وجود ندارد.

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد یکی از معیارهای اصلی برای خرید این نوع سنگ است. اگر به فروشگاه های مختلف جهت خرید سنگ عباس آباد مراجعه کرده باشید، حتما متوجه تنوع بالای قیمت این سنگ ها شده اید. این تفاوت قیمت می تواند برای افراد گیج کننده باشد. به ویژه افرادی که اطلاعات کافی در مورد جزئیات سنگ های عباس آباد ندارند. در ادامه به عواملی که می توانند روی قیمت سنگ تراورتن تاثیر بگذارند، اشاره می کنیم:

۱. ظاهر سنگ تراورتن

یکی از عوامل موثر روی قیمت سنگ تراورتن عباس آباد، رنگ آن است. هر چقدر رنگ سنگ عباس آباد روشن‌ باشد و ظاهر آن نیز یکدست تر باشد، قیمت سنگ بالاتر می رود. باید توجه داشت که سنگ های تراورتن موج دار، قیمت بالاتری نسبت به سنگ های بدون موج دارند.

۲. ابعاد سنگ عباس آباد

سنگ عباس آباد را می توان در ابعاد و اندازه های مختلفی برش زد. هر چقدر سنگ های ساختمانی، بلندتر باشند، قیمت بالاتری نیز دارند. از این رو شاید ابعاد سنگ روی کیفیت آن تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما روی قیمت بسیار موثر است.

۳. ضخامت سنگ عباس آباد

ضخامت سنگ تراورتن نشان دهنده کیفیت آن است. هر چقدر ضخامت سنگ بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. سنگ های عباس آباد در هر یک از فروشگاه ها با ضخامت متفاوتی به فروش می روند. اگرچه در اکثر مراکز فروش سنگ نمای مدرن عباس آباد، ضخامت این سنگ ها ۲ سانتی متر اعلام می شود؛ اما در واقعیت ممکن است سایز این سنگ ها متفاوت باشد.

۴. نحوه فرآوری سنگ

نحوه استفاده از مواد اولیه، نوع تجهیزات استفاده شده برای فرآوری سنگ و موارد این چنینی تاثیر مستقیمی روی قیمت سنگ عباس آباد می گذارند. بدیهی است که نحوه فرآوری سنگ روی کیفیت آن نیز تاثیر خواهد داشت.

تراورتن عباس آباد آتاکاما A
قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

قیمت سنگ عباس آباد چگونه تعیین می شود؟

برای خرید سنگ عباس آباد، می بایست در ابتدا متراژ محل مورد نظر خود را مشخص کنید. بر این اساس می توانید اقدام به خرید سنگ تراورتن عباس آباد کنید. قیمت سنگ عباس آباد بر اساس هر متر مربع در فروشگاه ها مشخص شده است.

بنابراین، فارغ از اینکه ابعاد عرضی و طولی سنگ چقدر است، شما می بایست قیمت این سنگ ها را بر اساس متر مربع پرداخت کنید. قیمت هر متر مربع سنگ عباس آباد، می تواند وابسته به کیفیت، رنگ و یکدست بودن سنگ، تراکم سنگ و … باشد.

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا در صنایع سنگ ایران مهر

اگرچه سنگ تراورتن عباس آباد، جزء بهترین و مقاوم ترین سنگ نما در ساختمان های مختلف محسوب می شود؛ اما کیفیت این سنگ در هر یک از مراکز تولید کننده متفاوت است. یکی از دلایل مهم تفاوت قیمت سنگ عباس آباد نیز تفاوت کیفیت این سنگ است. بنابراین، علاوه بر اینکه قیمت این سنگ ها را باید در اولویت خودتان قرار دهید، می بایست توجه به کیفیت سنگ های تراورتن داشته باشید.

صنایع سنگ ایران مهر، تولید کننده بهترین سنگ های تراورتن عباس آباد است. سنگ های تولید شده در این کارخانه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و با بهترین درجه کیفی به شما ارائه می شوند. برای اطلاع از قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۳۰ تماس بگیرید. همچنین با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به آدرس Iranmehr.stone، کارشناسان ما قیمت روز را به شما اعلام خواهند کرد.

سخن پایانی

با توجه به اینکه قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا، می تواند تاثیر مستقیمی روی هزینه های نهایی پروژه داشته باشد، در این مقاله در مورد قیمت این سنگ ها با شما صحبت کردیم. عوامل زیادی می توانند روی قیمت سنگ عباس آباد موثر باشند که مهم ترین آن ها کیفیت است. صنایع سنگ ایران مهر با بهترین ابزارها و مواد اولیه، سنگ عباس آباد را تولید می کند. سنگ های عباس آباد این مجموعه برای هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده اند. زیبایی، کیفیت و ماندگاری این سنگ ها، آن ها را به بهترین سنگ نما تبدیل کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *