جستجو

بهترین سنگ تراورتن نما|قیمت+خرید

بهترین سنگ تراورتن نما| قیمت+خرید

فهرست مطالب

سنگ تراورتن در گروه سنگ های آهکی و لایه ای قرار می گیرد که می تواند با توجه به مزیت های خود در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد. خرید سنگ تراورتن مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. با این حال باید توجه داشت که ویژگی های سنگ تراورتن در همه انواع این سنگ ها یکسان نیست. بنابراین حتما باید در هنگام خرید این سنگ ها، به دنبال بهترین سنگ تراورتن نما باشید تا در هنگام نصب این سنگ ها در نما، متوجه کارکرد و زیبایی فوق العاده آن ها باشید. در ادامه مقاله قصد داریم ضمن معرفی بهترین سنگ تراورتن نما، در مورد انواع سنگ های تراورتن و مزایای این سنگ ها با شما صحبت کنیم.

انواع سنگ تراورتن

سنگ های تراورتن از نظر نحوه فرآوری و محل پیدایش می توانند به انواع مختلفی تقسیم بندی شوند. از نظر محل پیدایش و ساخت این سنگ ها، می توان آن ها را به چندین دسته زیر تقسیم بندی کرد. هر کدام از این سنگ های تراورتن دارای مشخصه های مکانیکی و فیزیکی متفاوتی هستند که باید در هنگام خرید، به آن ها توجه گردد.

  • سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ کرم روشن و سفید تراورتن عباس آباد یکی از بهترین سنگ های موجود در بازار است که هم زیبایی فوق العاده ای دارد، هم با خواص متنوع خود از جمله چسبندگی قوی، درصد تخلخل پایین و ساب پذیری بالا، توانسته به یکی از محبوب ترین سنگ ها برای نمای ساختمان تبدیل شود.

  • سنگ تراورتن تکاب

سنگ تراورتن تکاب با رنگ بندی قهوه ای، مشکی و کرمی استخراج می شود. این سنگ دارای بافت موج دار و خاصی است که زیبایی آن را چندین برابر می کند. سنگ تراورتن تکاب برای نماسازی و فضای بیرونی نیز قبل استفاده است.

سنگ تراورتن مرغوب
  • سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد در گروه سنگ های جذاب طبیعی با رنگ قهوه ای و کرم است. این سنگ می تواند برای نمای بیرونی و محوطه ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. با این حال رنگ بندی نه چندان خاص این سنگ باعث شده تا محبوبیت آن در میان مردم کاسته شود.

  • سنگ تراورتن محلات

سنگ تراورتن آب گرم محلات در گروه سنگ هایی قرار می گیرد که در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود. این سنگ دارای طیف جذاب رنگی کرم و زیتونی است. به همین خاطر برای دکوراسیون داخلی بسیار خارق العاده است.

  • سنگ تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن آتش کوه یکی از سنگ های جذاب تراورتن است. این سنگ با زمینه سفید استخراج می شود که یک سری موج های زیبا و منظم در آن وجود دارند. خاصیت این سنگ، ساب پذیری بسیار بالای آن است. با این حال به دلیل نداشتن مقاومت بالا برای استفاده در شرایط محیطی بیرونی، بیشتر از این سنگ در فضای داخلی استفاده می گردد.

سنگ ایران مهر|تولید کننده تخصصی سنگ تراورتن عباس آباد

انواع فرآوری سنگ تراورتن

سنگ تراورتن یک سنگ طبیعی است که معمولا از کنار آب گرم و شرایط خاص استخراج می شود و می تواند در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. نحوه فرآوری سنگ تراورتن نما در جزئیات آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. به همین خاطر در ادامه شما را با نحوه فرآوری سنگ تراورتن آشنا می کنیم.

  • ساب یا پولیش: ساب یا همان پولیش جزء روش هایی است که برای تولید سنگ های ساختمانی از جمله تراورتن مورد استفاده قرار می گیرد. این روش با صیقل دادن ظاهر سنگ های تراورتن، می تواند باعث براق شدن آن ها شود. سطح سنگ های پولیش شده به دلیل بازتاب نور، همواره خنک است.
  • چرمی: سنگ چرمی تراورتن از جمله سنگ هایی است که با ظاهر مات خود می تواند باعث جذب نور خورشید شود. این سنگ در هنگام لمس کردن احساس لمس چرم را به افراد می دهد.
  • هوند: روش فرآوری سنگ تراورتن هوند، روشی برای تولید سنگ تراورتن با ظاهر یکدست؛ اما مات است. سنگ های تراورتن تولید شده با این روش، نور را بازتاب نمی دهند.
  • بوش همر: در روش فرآوری سنگ تراورتن بوش همر، از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که روی سنگ را به شکل سوزنی سوراخ می کنند. به همین این سنگ ها لغزندگی کمتری دارند.

بهترین سنگ تراورتن برای نما کدام است؟

سنگ های تراورتن معمولا دارای درصد تخلخل نسبتا بالایی هستند که این موضوع باعث شده استفاده از آن ها حساسیت نسبتا بالایی داشته باشد. با این حال بهترین سنگ تراورتن نما، اگر با خصوصیات خاص خود بتواند در برابر باد، باران، رطوبت و نور خورشید مقاومت بالایی از خود نشان دهد؛ می تواند برای نماسازی انتخاب بسیار عالی باشد. در حال حاضر با توجه به مشخصه های هر کدام از انواع سنگ های تراورتن، سنگ تراورتن عباس آباد می تواند به عنوان بهترین سنگ برای نمای خارجی ساختمان ها شناخته شود.

این سنگ دارای قابلیت چسبندگی فوق العاده، درصد تخلخل پایین و رنگ بسیار جذاب است. مزایای سنگ تراورتن عباس آباد برای نماسازی آنقدر زیاد است که می توان این سنگ را برای همه ساختمان ها مورد استفاده قرار داد. هیچ محدودیتی برای استفاده از سنگ تراورتن عباس آباد در شرایط آب و هوایی مختلف وجود ندارد. می توان در شمال یا جنوب کشور ایران از این سنگ برای نماسازی استفاده کرد. سنگ تراورتن به دلیل رنگ سفید و قابل ساب پذیری بالا برای انواع سبک نما از جمله مدرن، کلاسیک و رومی قابل استفاده است.

خرید عمده و متراژ بالای سنگ تراورتن عباس آباد

خرید بهترین سنگ تراورتن نما

با توجه به اینکه زیبایی نما تاثیر بسیار زیادی روی ارزش ساختمان دارد و یک نمای بی کیفیت می تواند باعث کاهش زیبایی ساختمان شود، باید حتما در هنگام انتخاب بهترین سنگ تراورتن نما دقت بسیار زیادی وجود داشته باشد. معایب سنگ تراورتن با تخلخل بالا برای نماسازی کاملا واضح است. بنابراین باید بهترین کیفیت سنگ تراورتن برای نما انتخاب شود که در حال حاضر سنگ عباس آباد دارای این کیفیت می باشد.

در صورت نیاز به خرید بهترین سنگ تراورتن نما، می توانید از کارخانه صنایع سنگ ایران مهر کمک بگیرید. این کارخانه به صورت تخصصی در زمینه فروش سنگ تراورتن عباس آباد فعالیت می کند و تولید کننده برتر سنگ عباس می باشد. امکان خرید بهترین سنگ سفید نما در این کارخانه برای مشتریان فراهم شده است. می توانید بر اساس ابعاد مد نظر خود، این سنگ ها را تهیه نمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه ایران‌مهر و کسب اطلاعات بیشتر صفحات مجازی ما را با آدرس های زیر دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *