جستجو

خرید عمده و متراژ بالای سنگ تراورتن عباس آباد

خرید عمده و متراژ بالای سنگ تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب

سنگ نمای طبیعی با قدمتی چند هزار ساله در معماری و نمای ساختمانی دارای اهمیتی انکار نشدنی است. در این میان، سنگ ممتاز تراورتن به عنوان نمونه بارز مصالح طبیعی و نوعی سنگ مناسب نما در مناطق گرمسیر و سردسیر از بهترین المان‌های زیبا سازی و مقاوم سازی ساختمانها محسوب می شود. در حقیقت زیبایی طبیعی، کیفیت بالا، مقاومت و سازگاری بی بدیل سنگ تراورتن با انواع شرایط آب و هوایی آن را در ردیف پرکاربردترین سنگ های نما قرار می دهد.

سنگ تراورتن برای نمای ساختمان

هدف از به کار بردن انواع سنگ مناسب نما صرفاً بهره مندی از جنبه زیبایی آنها نیست. بلکه، یک سنگ نمای خوب در وهله اول باید در برابر عوامل محیطی و فیزیکی مقاوم باشد. در این صورت زیبایی آن در طولانی مدت ثابت مانده و نقش دوم خود که جلوگیری از پوسیدگی نمای خارجی ساختمان است را به نحو احسن انجام خواهد داد. اینکه سنگ تراورتن انتخاب اول بسیاری از خریداران سنگ نمای مناسب است، به خصوصیات ذاتی این سنگ طبیعی مربوط می شود. اگر با ما همراه باشید در ادامه این مطلب مهمترین خصوصیات تراورتن بیان خواهند شد. از این مطالب می توانید به عنوان راهنمای خرید بهره مند شوید. 

عوامل تعیین کننده قیمت سنگ تراورتن

مهمترین خصوصیات سنگ تراورتن مرغوب

اگر بخواهیم خصوصیات سنگ مرغوب تراورتن را برشماریم، پیش از هر چیز جا دارد به ساختار طبیعی آن اشاره داشته باشیم. در واقع سنگ تراورتن را وجود خلل و فرج در ساختار آن از دیگر سنگ‌ های نمای ساختمانی مجزا می‌ سازد. این خصوصیت دلیل اصلی وزن سبک‌ تر سنگ تراورتن و چسبندگی بهتر آن با ملات نسبت به دیگر سنگ‌های نما است. 

زیبایی طبیعی و چشمگیر دومین خصوصیت مهم سنگ تراورتن است. سنگ تراورتن دارای طیف وسیعی از رنگ‌های جذاب از روشن تا تیره می‌باشد که یکی از دیگری زیباتر و جذاب‌تر است. این خصوصیت دست خریدار را باز می‌ گذارد تا به انتخاب هر رنگی که با سلیقه وی سازگار است بپردازد. هر چند سنگ های تراورتن را بیشتر در ساختمانهای مسکونی ویلایی و آپار بکار می برند. اما، در هر نوع ساختمان دیگر اعم از ساختمان‌ های تجاری، هتل‌ ها، مساجد، اماکن مذهبی و غیره می‌ توان  از این نوع سنگ استفاده کرد. 

مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت نیز از ویژگی‌ های ذاتی سنگ تراورتن به عنوان نوعی سنگ رسوبی است. بنابراین، خصوصیات ظاهری و زیبایی اولیه این سنگ در طولانی مدت ثابت می‌ ماند. همچنین، کیفیت بالای آن مانع از هرگونه تغییر شکل در نمای ساختمان مانند ترک خوردگی، تغییر رنگ، ایجاد لکه، پوسیدگی و غیره می‌شود.

سازگاری با شرایط اقلیمی گرم و سرد و مناسب بودن این سنگ جهت استفاده در هر نوع شرایط آب هوایی نیز از کیفیت بالا و ذاتی آن ناشی می شود. در نتیجه بدون هیچگونه محدودیت و در هر نوع شرایط آب و هوایی گرم یا سرد می‌توان از سنگ‌های تراورتن در زیباسازی پوشش بیرونی ساختمان بهره برد. 

از جمله محصولات ایرانی که خصوصیات بیان شده در بالا را تمام و کمال در خود دارند و در کیفیت بالای آنها هیچ شکی نیست، سنگ تراورتن عباس آباد را می‌توان اشاره کرد. این سنگ قطعاً یکی از بهترین سنگ‌های نمای ساختمانی می‌باشد که همواره در دسترس بوده و با خرید بی واسطه آن از مراکز مطمئن با بهترین قیمت‌های روز قابل خریداری است. 

بهترین مرکز فروش سنگ عباس آباد

تولید تخصصی سنگ تراورتن در کارخانه سنگ ایران مهر

کارخانه سنگ تراورتن ایران مهر از جمله صنایع به نام و شناخته شده در کشور می‌باشد که بیش از نیم قرن تجربه تخصصی در زمینه تولید سنگ طبیعی دارد. به پاس فعالیتهای گسترده کارخانه سنگ ایران مهر و تولید تخصصی سنگ تراورتن به عنوان اصلی‌ترین محصول این مجموعه، امروزه دسترسی به انواع سنگ نمای ممتاز با قیمت های مناسب به راحتی ممکن است. 

تجهیز کارخانه سنگ تراورتن ایران مهر به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز بشر و تولید انبوه سنگ تراورتن در بالاترین رده کیفی، زمینه را برای صادرات این محصول به بسیاری از نقاط جهان نیز فراهم ساخته است. 

اهمیت خرید بی واسطه سنگ مناسب نما

خرید بی واسطه سنگ مناسب نما با هدف تهیه نوع مرغوب سنگ‌های ساختمانی و خرید ارزان‌تر این مصالح از اهمیتی ویژه برخوردار است. در مواقعی که هدف خریدار خرید عمده سنگ از کارخانه است، حتی اختلاف قیمت‌های بسیار اندک می‌توانند به نفع یا به ضرر خریدار تمام شوند. بنابراین، جهت خرید سنگ‌های ساختمانی با قیمت‌های واقعی ضمن آنکه باید هدف خریدار انتخاب مراکز معتبر باشد، خرید باید از طریق مراکزی صورت پذیرد که سنگ‌ها را به صورت بی‌واسطه عرضه کنند.

خرید بی واسطه سنگ مناسب نما فرصتی مناسب جهت خرید ارزان‌ تر سنگ می‌ باشد. با خرید بی واسطه می‌توان محصولات را از درب کارخانجات تولید کننده و زیر قیمت بازارها خریداری کرد. در حقیقت با این کار تمامی واسطه‌های فروش از بین رفته و انواع سنگ ساختمانی را می‌توان با نرخ‌های کارخانه تهیه کرد. با این تفاسیر، صنایع تولید کننده تنها مراکزی هستند که امکان خرید بی واسطه را برای مشتریان خود فراهم می کنند. 

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت بالا

عرضه مستقیم سنگ عباس آباد

خرید عمده سنگ تراورتن سفید و رنگی عباس آباد احتمالا از طریق مراکز گوناگون امکان‌پذیر است. اما، تعدد مراکز خرید گوناگون و عدم آگاهی خریدار از اعتبار مراکز فروش و نیز ناتوانی در تشخیص سطح کیفی سنگهای تراورتن خرید این محصول را مشکل می کند. در انتخاب و خرید سنگ تراورتن باید مهارت کافی داشت. با انتخاب مراکز معتبر برای خرید سنگ تراورتن خرید خود را کاملا تضمین شده انجام داد.  

صنایع سنگ ایران مهر معتبرترین تولید کننده و توزیع کننده انواع سنگ تراورتن است. در این مجموعه می‌توانید خریدی تضمین شده داشته باشید. همچنین، از مشاوره های کارشناسان به عنوان راهنمای انتخاب متراژ سنگ نما و طرح و رنگ آنها نیز می توانید بهره مند شوید. به علاوه، می توانید تمامی اطلاعات لازم در خصوص سنگهای تراورتن را کسب کرده سپس برای خرید بی واسطه و تخصصی سنگ اقدام کنید.

خرید بی واسطه سنگ تراورتن از طریق صنایع سنگ ایران مهر برای تمامی خریداران عمده و خرد از سراسر کشور امکان پذیر است.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر صفحات مجازی ما را با آدرس های زیر دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *