جستجو

بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت

بهترین سنگ نمای سفید

فهرست مطالب

قصد دارید بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت را برای ساختمان خود انتخاب کنید اما نمی دانید کدام سنگ بهترین است؟ قصد دارید یک طراحی نمای فوق العاده عالی و جدید برای ساختمان خودتان انتخاب کنید، اما هیچ اطلاعاتی در مورد سنگ های سفید مناسب نما ندارید؟ اگر این مسائل مهم ذهنتان را درگیر کرده است، فقط کافیست چند دقیقه از زمان با ارزشتان را کنار ما باشید تا به هر سوالی که دارید پاسخ دهیم. 

در میان انواع سنگ نمای ساختمان، سنگ سفید نما همیشه بیشترین محبوبیت را داشته است. علت آن هم شاید در سفید بودن و جلوه خاص دادن به ساختمان بعد از استفاده باشد. اما باید بگوییم این نمونه سنگ ها، از نظر مقاومت و استحکام هم عالی هستند و با بهترین متریال ها ساخته می شوند. به همین دلیل جذابیت چشمگیری دارند و موفق شده اند به خوبی توجه همه خریداران را به خود جلب کنند. 

در این میان، سنگ تراورتن عباس آباد را باید بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت در ایران معرفی کنیم. زیرا هم برای فضای داخل ساختمان هم برای نمای بیرونی ساختمان مناسب است. این نمونه سنگ ویژگی های بسیار زیادی دارد که منجر شده تا بیشتر مردم جامعه برای نمای ساختمان خود تمایل به خرید تراورتن عباس آباد داشته باشند. در ادامه بیشتر در مورد این سنگ و ویژگی هایی که دارد صحبت خواهیم کرد.

انواع سنگ های سفید مناسب برای نمای ساختمان

تولید سنگ سفید نما در نمونه های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام ویژگی خاصی دارند. در این میان سنگ تراورتن با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، محبوبیت بالاتری را نسبت به دیگر نمونه سنگ ها به دست آورده و انتخاب بهتری برای نمای ساختمان است. سنگ های تراورتن خود دارای انواع مختلفی هستند که باید آنها را چنین معرفی کنیم:

  • سنگ تراورتن عباس آباد 

پرمصرف ترین نوع سنگ سفید تراورتن که به دلیل تخلخل های زیاد و ساب پذیری بالا، قابلیت استفاده در بخش های مختلف ساختمان را دارد، سنگ تراورتن عباس آباد است. این سنگ ها در ابعاد ۴۰ طولی و به صورت ساییده و چرم گونه تولید و به بازار عرضه می شوند. در مورد تولید تخصصی سنگ تراورتن باید بیان کنیم که هر چه این سنگ ها براق تر و سفیدتر باشند، با قیمت بالاتری به فروش خواهند رسید. پس در زمان خرید این نمونه از سنگ ها، بهتر است به این نکته توجه کنید. 

  • سنگ تراورتن آتشکوه 

از دیگر نمونه سنگ ها که می تواند در دسته بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت قرار گیرد، سنگ آتشکوه است. این نمونه از سنگ ها شکل یکدستی دارند و از ساب پذیری خوبی هم برخوردارند. به همین دلیل می توانند انتخاب مناسبی برای خرید باشند. البته باید به این مسئله اشاره کنیم که قیمت این نمونه از سنگ ها به دلیل هزینه های بالای استخراج سنگ از آتشکوه، نسبت به کیفیتی که دارند، بالاتر است. اما با این حال انتخاب مطلوب و مناسبی برای نمای ساختمان خواهند بود. 

  • سنگ تراورتن ابیانه 

تولید سنگ نما باکیفیت از معادن اصفهان که با نام سنگ ابیانه در بازار به فروش می رسد، در تنوع رنگ و طرح بالایی صورت می گیرد. این نمونه از سنگ ها را نیز می توانیم در لیست بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت قرار دهیم. البته سنگ های ابیانه دارای رده بندی های مختلفی هستند، اما با این حال باز هم برای استفاده در نمای ساختمان انتخاب مناسبی به شمار می روند. تنها نکته ای که در زمان خرید این نمونه از سنگ ها باید در نظر داشته باشید، توجه به ممتاز بودن یا سوپر بودن آنها است. 

دلایل محبوبیت سنگ تراورتن عباس آباد

ویژگی های بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت

خصوصیات سنگ مناسب نما را باید طبق موارد زیر چنین بیان کنیم:

  • مطابقت با محیط 

اولین نکته‌ای که باید در زمان خرید سنگ تراورتن از کارخانه به آن توجه کنید، مناسب بودن سنگ انتخابی با محیطی است که قصد دارید از آن استفاده نمایید. اگر سنگ انتخابی از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی برخوردار نباشد، نمی تواند مدت زمان طولانی دوام آورد. مناسب ترین سنگ نما برای ساختمان، سنگی خواهد بود که بتواند در برابر سرما و یخ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. از طرف دیگر دارای تخلخل زیادی باشد که کمتر دچار آسیب شود. 

  • دوام و استحکام سنگ

بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت سنگی است که از نظر دوام و استحکام در وضعیت عالی قرار داشته باشد. به طور کلی هر نوع سازه ای در شرایط آب و هوایی مختلف قرار می گیرد و ممکن است در معرض باد شدید، باران شدید یا حتی تابش نور خورشید شدید باشد. اگر برای چنین سازه ای سنگ نمای مقاوم و مستحکمی انتخاب نشود، در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب شده و خراب خواهد شد. از این رو شما باید در زمان انتخاب سنگ نمای خوب، به این ویژگی توجه کنید. 

درجه تخلخل سنگ نما 

می توان گفت که بهترین سنگ نمای سفید در حال حاضر سنگی است که از تخلخل بالایی برخوردار بوده و به دلیل همین ویژگی هم، می تواند بهتر بر روی دیوار بچسبد. زمانی که سنگی از تخلخل بالایی برخوردار باشد، ملات می تواند به راحتی به آن چسبیده و در سنگ نفوذ کند. این فرایند منجر می شود تا سنگ با گذر زمان محکم بر روی دیوار بماند و به سادگی کنده نشود. در کل سنگ هایی که به خوبی سیمان و ملات را در زمان نصب جذب خود می کنند، مقاومت بیشتری داشته و قدرت چسبندگی بالاتری هم دارند. 

بهترین سنگ نما برای آب و هوای مرطوب شمال و جنوب کشور

آیا امکان استفاده از سنگ نمای ترکیبی در ساختمان وجود دارد؟

افرادی که همواره پیگیر بروزترین طرح های ساختمان سازی و طراحی نمای ساختمان هستند، بدون تردید به این مسئله پی برده اند که ساختمان های دارای سنگ نمای ترکیبی از جذابیت بیشتری نسبت به ساختمان های تک رنگ برخوردارند. تصور کنید شما نمای کل ساختمان خودتان را به رنگ سفید در آورید. آیا حس یکنواختی و سادگی را به شما منتقل نخواهد کرد؟ 

حال اگر بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت را تهیه کرده و با رنگ های دیگری ترکیبش کنید، تصور کنید ساختمان به چه صورت در خواهد آمد. آیا ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر جذابیت بیشتری به نمای ساختمان نخواهد بخشید؟ بدون تردید همینطور خواهد بود. اما این مسئله امری سلیقه ای است و نمی توان استفاده از سنگ نمای ترکیبی را به کسی تحمیل کرد. باید هر شخصی بسته به نظر خود، سنگ نمای ساختمان را انتخاب کند. 

بهترین سنگ سفید نما از نظر قیمت و کیفیت کدام است؟

 در میان انواع سنگ های سفید نما که می توان خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد، یک نوع سنگ بهترین انتخاب است. آن هم سنگ نمای سفید تراورتن عباس آباد است. این نمونه از سنگ ها نسبت به سنگ های دیگر، تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و از استحکام و مقاومت بیشتری نیز، برخوردارند. سنگ های تراورتن عباس آباد با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند. با این حال انتخاب نوع سفید آن می تواند برای نمای ساختمان بهتر باشد. 

نکته دیگری که منجر شده تا سنگ عباس آباد به عنوان بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت شناخته شود، قیمت مناسب آن است. این نوع سنگ با داشتن کیفیت بالا، از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به نمونه سنگ های دیگر برخوردار است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که نمونه سنگ سفید تراورتن عباس آباد، نسبت به سنگ های دیگر با تنوع رنگی بیشتر، به بازار عرضه می شود. اما باز هم قیمت آن نسبت به نمونه سنگ های سفید نمای دیگر، مناسب تر به شمار می رود. 

جمع بندی

به جای آنکه ذهن خودتان را درگیر این مسئله نمایید که بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت کدام است و از کجا می توان آن را تهیه کرد، کافیست به سایت سنگ ایران مهر مراجعه کنید. تنوع سنگ های تراورتن موجود در سایت ما، به شما خریداران این امکان را می دهد که هر سنگی که مد نظرتان است را به راحتی انتخاب و خریداری کنید. 

خرید سنگ نما بی واسطه، امتیاز مثبتی است که ما در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم. کارشناسان ما از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب هر روز هفته به جز جمعه ها، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما در خصوص انتخاب نوع سنگ مناسب برای نمای ساختمان هستند. می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص بهترین سنگ نمای سفید از نظر قیمت و کیفیت نیز، با شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۳۰ ارتباط برقرار کنید. 

برای آشنایی بیشتر با مجموعه ایران‌مهر و کسب اطلاعات بیشتر صفحات مجازی ما را با آدرس های زیر دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *